[B3 1.8 NE/JV] Gaźniik KEIHIN II
: 30 gru 2018, 15:49
Uszanowanko
Mam problem z moją kochaną 80-tką. Gdy silnik pracuje na Pb, po depnięciu "do dechy" autko zamiast przyspieszać dławi się (problem pojawia się przy naciśnięciu pedału gazu powyżej 80%).
Zdjąłem filtr powietrza oraz jego obudowę i zauważyłem, że paliwo nawet nie dociera do drugiej przepustnicy. Wydaje mi się, że tylko rozbiórka i porządne czyszczenie może tu w czymś pomóc ale boję się, że gaźnik będzie trzeba później regulować. O ile i tak chcę by regulację wykonać przy użyciu analizatora spalin o tyle boję się, że w ogóle nie dojadę na stację diagnostyczną
Jakie są wasze doświadczenia z tym gaźnikiem?
Czy czyszczenie i wymiana uszczelnień ma jakikolwiek sens? A może gra nie warta jest świeczki?
Przy okazji - jak rozpoznać czy gumowa podstawa gaźnika nadaje się do wymiany?
Pozdrawiam serdecznie!
Maciej
Mam problem z moją kochaną 80-tką. Gdy silnik pracuje na Pb, po depnięciu "do dechy" autko zamiast przyspieszać dławi się (problem pojawia się przy naciśnięciu pedału gazu powyżej 80%).
Zdjąłem filtr powietrza oraz jego obudowę i zauważyłem, że paliwo nawet nie dociera do drugiej przepustnicy. Wydaje mi się, że tylko rozbiórka i porządne czyszczenie może tu w czymś pomóc ale boję się, że gaźnik będzie trzeba później regulować. O ile i tak chcę by regulację wykonać przy użyciu analizatora spalin o tyle boję się, że w ogóle nie dojadę na stację diagnostyczną
Jakie są wasze doświadczenia z tym gaźnikiem?
Czy czyszczenie i wymiana uszczelnień ma jakikolwiek sens? A może gra nie warta jest świeczki?
Przy okazji - jak rozpoznać czy gumowa podstawa gaźnika nadaje się do wymiany?
Pozdrawiam serdecznie!
Maciej