Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABT] długo kręci na ciepłym silniku

: 14 sty 2019, 19:12
autor: tomek9891234
Witam serdecznie, mam problem z Audiczką [2.0ABT + LPG] , niedawno na forum pisałem o przerywaniu i falowaniu obrotów na zimnym silniku, pomogło wstawienie przekaźnika resetującego ECU. Teraz problem polega na ciężkim odpalaniu auta na ciepłym silniku, po postoju dłuższym niż 20-30 minut trzeba dłuuuugo kręcić, jak już załapie to wszystko jest okej. Po nocnym postoju wszystko jest idealnie. Problem występuje zarówno po jeździe na gazie jak i benzynie. Reduktor i elektrozawory LPG regenerowane były jakieś 8 tys. km temu więc raczej to nie ich wina, zwłaszcza że auto kręci długo również gdy jeżdżę tylko na benzynie. Auto jest po remoncie głowicy, wymianie rozrządu,nowy niebieski czujnik temperatury(nie najtańszy), świece, kable, kopułka, palec są nowe,nowy filtr paliwa, filtr powietrza(wszystko zmienione przy okazji "remontu") , pompa paliwa działa dobrze. Skończyły mi się już pomysły :/ Kabel sygnałowy LPG przeniosłem z cewki zapłonowej do kabiny na +12 po stacyjce, wyczytałem że podłączanie LPG na cewce może powodować problemy z opóźnionym domykaniem elektrozaworów przez co auto jest zalewane przez gaz ale nic to nie dało :/ Jak ma ktoś jakieś pomysły to będę wdzięczny :)

: 15 sty 2019, 07:44
autor: Leo
Sprawdź jaką kompresję ma silnik, na ciepłym silniku, z przepustnicą w podłodze i wykręconymi świecami.

: 15 sty 2019, 17:10
autor: tomek9891234
Silnik jest po remoncie więc raczej nie ma co iść w stronę kompresji

: 15 sty 2019, 18:42
autor: szczepanek1313
Leo pisze:Sprawdź jaką kompresję ma silnik, na ciepłym silniku, z przepustnicą w podłodze i wykręconymi świecami.
dobrze ci radzi bo robiles remont glowicy a nie dolu co wyniika z opisu wiec sprawdz stan pierscieni

: 15 sty 2019, 19:54
autor: tomek9891234
Oki, sprawdzę to, dzięki za podpowiedzi ;)

: 15 sty 2019, 21:26
autor: Leo
wszystko w temacie.
Tylko nie oszukuj przy pomiarze, i nie lej oleju do środka.