[2.0 ABK 1991 Coupe] Sprawdzanie układu dolotowego
: 20 mar 2019, 21:51
Witam, na wstępie zaznaczę, że tak, przejrzałem forum pod kątem powyższej frazy i niestety nie znalazłem nic ciekawego. Chcę sprawdzić szczelność układu dolotowego w silniku 2.0 ABK 115 hp.
Są dwie opcje, proszę o wskazówki jak to dokładniej zrobić i ocene, który sposób jest lepszy.
I Sposób: Sprawdzanie za pomocą dymu
Myślałem, żeby w metalowej puszce zrobić dwa otwory, z dwoma wężykami. Pierwszy będzie podłączony pod pompkę elektryczną, a drugi chciałem się wpiąć gdzieś do układu dolotowgo. Pytanie Gdzie się wpiąć tym wężykiem, macie jakiś pomysł ? Później wrzucić rozżarzony węgiel wrzucić trociny z tego będzie dużo dymu. I poprzez wpuszczenie tego dymu, który będzie wypchany dodatkowo przez pompkę, do układu dolotowego sprawdzić gdzie jest nieszczelność
II Sposób. Psikanie plakiem i sprawdzanie czy obroty się podnoszą.
Jakie są newralgiczne miejsca oprócz gumy przepływomierza i obudowy filtra ?
Proszę o wskazówki. Po wszystkim postaram się opisać i zostawić dla przyszłych forumowiczów.
Pozdrawiam ![/b]
Są dwie opcje, proszę o wskazówki jak to dokładniej zrobić i ocene, który sposób jest lepszy.
I Sposób: Sprawdzanie za pomocą dymu
Myślałem, żeby w metalowej puszce zrobić dwa otwory, z dwoma wężykami. Pierwszy będzie podłączony pod pompkę elektryczną, a drugi chciałem się wpiąć gdzieś do układu dolotowgo. Pytanie Gdzie się wpiąć tym wężykiem, macie jakiś pomysł ? Później wrzucić rozżarzony węgiel wrzucić trociny z tego będzie dużo dymu. I poprzez wpuszczenie tego dymu, który będzie wypchany dodatkowo przez pompkę, do układu dolotowego sprawdzić gdzie jest nieszczelność
II Sposób. Psikanie plakiem i sprawdzanie czy obroty się podnoszą.
Jakie są newralgiczne miejsca oprócz gumy przepływomierza i obudowy filtra ?
Proszę o wskazówki. Po wszystkim postaram się opisać i zostawić dla przyszłych forumowiczów.
Pozdrawiam ![/b]