Strona 1 z 1
[B4 2.0 ABK] Dusi, problem z przyśpieszniem - buggy
: 04 cze 2019, 22:00
autor: siwyxd
Witam,
Bieg jałowy - jest ok, równo pracuje, nie dusi jak dam w pędzel.
Gdy wrzucę bieg i wcisnę do końca to go dusi, ale jak przytrzymam 6-7 sekund to nagle dostaje powera. Na każdym tak biegu jest. Co mam dalej sprawdzać?
Wszystko chodziło dobrze po odłączeniu wiatraków i znowu to samo. Już nie mam słów.
Wymienione:
Filtr powietrza
Filtr paliwa
Filtr oleju
Olej
Sprzęgiełko
Mechanik ustawił zapłon.
Silnik jest w buggy.
: 05 cze 2019, 00:26
autor: Krzysiek 84
siwyxd, _powitania
: 05 cze 2019, 07:41
autor: siwyxd
Krzysiek 84 pisze:siwyxd, Zanim dołączysz do Polskiego Klubu Audi 80, powinieneś regulaminowo przedstawić się i przywitać w dziale Powitań. Miło by było gdybyś przedstawił nam również swoją 80tkę w dziale Moje Audi 80
Nie potrafie przedstawić swojego auta bo tylko mam silnik pd niego. Zależy mi na pomocy.
: 05 cze 2019, 14:53
autor: cyssiek
W ABK lewe powietrze jest często problemem, posprawdzaj szczelność dolotu
: 05 cze 2019, 19:28
autor: Pieterb
siwyxd, nie umiem pomóc bo nie wiem co tam narobine jest. Czy zapłon mechanik ustawił zgodnie z procedurą?
Zapiął bym vag'a i być może będzie tam podpowiedź.
: 05 cze 2019, 22:26
autor: siwyxd
cyssiek pisze:W ABK lewe powietrze jest często problemem, posprawdzaj szczelność dolotu
W jaki sposób najlepiej to sprawdzić? Przy pomocy dezodorantu obroty chodzą tak samo. Przepływomierz odłączylem i takie same obroty.
: 05 cze 2019, 23:11
autor: Kogutiru
Nieszczelność miedzy przepływomierzem, a przepustnicą. guma może być przetarta, węże podciśnienia, czy przy krokowcu guma, łączenia gumy z odmą.
Rozrząd zgadza się ze znakami?
: 07 cze 2019, 17:27
autor: siwyxd
Kogutiru pisze:Nieszczelność miedzy przepływomierzem, a przepustnicą. guma może być przetarta, węże podciśnienia, czy przy krokowcu guma, łączenia gumy z odmą.
Rozrząd zgadza się ze znakami?
Co znaczy rozrzad zgadza sie ze znakami?
Podnioslem korek oleju i delikatnie spadly obroty, po dodanou gazu wróciły.
Przepływomierz jest oki. Odme przeczyściłem bo była trochę zawalona. Wymieniłem pompe paliwa. Dalej nic.
: 07 cze 2019, 17:43
autor: Jarewa
W sumie wybrałeś najgorszy silnik do rzeźby..
Skoro coś było z wiatrakami wspólnego pewnie wina napięć... Powiedz co żeś tam wyrzezbił?? jakie napiecia widzi ECU? czy ma prawidłowe wszystkie masy? czy silnik ma prawidłową masę??
: 07 cze 2019, 18:18
autor: siwyxd
Jarewa pisze:W sumie wybrałeś najgorszy silnik do rzeźby..
Skoro coś było z wiatrakami wspólnego pewnie wina napięć... Powiedz co żeś tam wyrzezbił?? jakie napiecia widzi ECU? czy ma prawidłowe wszystkie masy? czy silnik ma prawidłową masę??
Odłacze wiatraki całkiem i wyciągarke, zobaczymy. Co do ECU to nie sprawdze bo nie mam wtyczki pod diagnostyke. Nie dorobiona była. Sam komputer pokładowy jest.