[B3 1.8 RU] Ciężko pali, za wysokie obroty.
: 30 lip 2019, 19:44
Witajcie,
W grudniu w ubiegłym roku kupiłem b3 1.8 RU, gaźnik. Od początku były następujące problemy, czas w końcu je rozwiązać i proszę o pomoc/radę. Auto jeździ głównie na LPG, benzyna działa bardzo rzadko używana bo gaźnik gdzieś tam puszczał paliwo wymieniłem miękkie przewody musze jeszcze się przyglądać lepiej temu.
- Ciężko pali na zimnym, ssanie zaciągam ręczne but w podłogę i odpali po długim kręceniu czy za 3cim/2gim krótkim razem.
- na zimnym silniku trzyma te 800/900 obrotów (bez ssania) ale silnik kuleje nie równo pracuje telepie się potrafi też zgasnąć całkowicie, zaciągniecie ssania i jazda na ssaniu do rozgrzania silnika rozwiązuje problem (jazda tylko na lpg)
- gdy auto się rozgrzeje ma za wysokie obroty (wyłączone ssanie) 1000, 1200 czasami 1400 wchodzi ale ogólnie praktycznie cały czas trzyma 1200.
Jest to mój główny środek lokomocji więc musi jeździć i szukam porady, niestety b4 dostało strzała i czeka na lepsze czasy (sąd itp itd czekam).
-Wymieniłem swego czasu podstawę gaźnika nic to nie dało.
- Gaźnik jak rozbierałem wyglądał na brudny można do zmywaczem do hamulców spryskać bez obaw że nie będzie później działał wcale, następnie wysuszyć przedmuchać powietrzem ?
- kable WN świece nie wymieniałem
- Mam drugą butle gazowa muszę podmienić bo moja kończy się ważność i z racji tego jeszcze nie zaglądałem do instalacji LPG, nie wymieniałem filterka itd.. Jak już zacznę to robić to chcę też zregenerować Reduktor LPG, wydaje mi się że jest zasyfiony w środku a raczej na pewno bo jak zmieniałem płyn chłodniczy to z czasem zrobił się taki trochę brązowy.
Dzięki za odp pozdro
W grudniu w ubiegłym roku kupiłem b3 1.8 RU, gaźnik. Od początku były następujące problemy, czas w końcu je rozwiązać i proszę o pomoc/radę. Auto jeździ głównie na LPG, benzyna działa bardzo rzadko używana bo gaźnik gdzieś tam puszczał paliwo wymieniłem miękkie przewody musze jeszcze się przyglądać lepiej temu.
- Ciężko pali na zimnym, ssanie zaciągam ręczne but w podłogę i odpali po długim kręceniu czy za 3cim/2gim krótkim razem.
- na zimnym silniku trzyma te 800/900 obrotów (bez ssania) ale silnik kuleje nie równo pracuje telepie się potrafi też zgasnąć całkowicie, zaciągniecie ssania i jazda na ssaniu do rozgrzania silnika rozwiązuje problem (jazda tylko na lpg)
- gdy auto się rozgrzeje ma za wysokie obroty (wyłączone ssanie) 1000, 1200 czasami 1400 wchodzi ale ogólnie praktycznie cały czas trzyma 1200.
Jest to mój główny środek lokomocji więc musi jeździć i szukam porady, niestety b4 dostało strzała i czeka na lepsze czasy (sąd itp itd czekam).
-Wymieniłem swego czasu podstawę gaźnika nic to nie dało.
- Gaźnik jak rozbierałem wyglądał na brudny można do zmywaczem do hamulców spryskać bez obaw że nie będzie później działał wcale, następnie wysuszyć przedmuchać powietrzem ?
- kable WN świece nie wymieniałem
- Mam drugą butle gazowa muszę podmienić bo moja kończy się ważność i z racji tego jeszcze nie zaglądałem do instalacji LPG, nie wymieniałem filterka itd.. Jak już zacznę to robić to chcę też zregenerować Reduktor LPG, wydaje mi się że jest zasyfiony w środku a raczej na pewno bo jak zmieniałem płyn chłodniczy to z czasem zrobił się taki trochę brązowy.
Dzięki za odp pozdro