[B4 2.0 ABK] Pytanie o przeplywomierz (PB + LPG i falujace o
: 18 wrz 2019, 20:34
Czesc, probuje rozwiazac problem z falujacymi obrotami na benzynie na biegu jalowym, ktore faluja miedzy 800-900 obrotow. Na gazie silnik pracuje rowno. Moje pytanie jest czy w takiej sytuacji moge wykluczyc awarie przeplywomierza? Czy do gazu on nie ma nic do rzeczy? Oswieccie mnie prosze
Dodatkowo czasami ciezko pali na beznynie i zapala np. za 3 razem. Akumulator jest nowiutki. Po podlaczeniu do kompa nie ma zadnych bledow. Podejrzewalem ze moze to byc regulator cisnienia paliwa ale sprawdzalem i paliwo sie nie saczy z wezyka
Po odlaczeniu akumulatora na noc nie ma poprawy. Dalej obroty faluja.
Dla janosci dodam ze posiadam instalacje gazowa 2 generacji. Ostatnio wymienilem szary i niebieski czujnik temperatury, przekaznik 30, aparat zaplonowy, kable i swiece.
Czy takie objawy jak napisalem moga swiadczyc o konczacej sie pompie paliwa?
Pozdrawiam
Dodatkowo czasami ciezko pali na beznynie i zapala np. za 3 razem. Akumulator jest nowiutki. Po podlaczeniu do kompa nie ma zadnych bledow. Podejrzewalem ze moze to byc regulator cisnienia paliwa ale sprawdzalem i paliwo sie nie saczy z wezyka
Po odlaczeniu akumulatora na noc nie ma poprawy. Dalej obroty faluja.
Dla janosci dodam ze posiadam instalacje gazowa 2 generacji. Ostatnio wymienilem szary i niebieski czujnik temperatury, przekaznik 30, aparat zaplonowy, kable i swiece.
Czy takie objawy jak napisalem moga swiadczyc o konczacej sie pompie paliwa?
Pozdrawiam