[B4 2.0 ABT] Uszczelka pod głowicą
: 03 paź 2019, 06:24
Hejka
Podobno wymiana uszczelki w 2.0 Abt to czysta przyjemność
Moje pytanie Erling czy Reinz i czy obowiązkowo grubsza niż nominał ?
Dlaczego trzeba u mnie zrzucać głowicę ?
Co jakiś czas trzeba było u mnie dolewać płynu chłodniczego ostatnio cześciej po przejechaniu 200 km już w zbiorniuczku nic nie było
Widać pocenie najgorsze od strony świec .
Olej czysty , masło pod korkiem nie ma na bagnecie też ok nie przybyło go .
Wiadomo planowanie zmiana uszczelniaczy zaworowych nie wiem jak gniazda będą wyglądać auto od 2008 roku lata na lpg nie wiem czy od tego czasu ktoś to robił raczej nie .
Mhm śruby nowe też będą spokojnie .
Moje pytanie czyszczenie gładzi bloku jakim papierem ?
Coś na forum czytałem że nowe śruby warto psiuknąć jakimś smarem w sprayu , tak ?
Przy okazji planuje też zmienić simering wałka rozrządu .
Nie wiem czy o czymś zapomniałem ?
Całą operację będę robić z zaprzyjaznionym kolegą który już robił parę takich napraw główenie w starszych bmw typu e34 ,e36 ale z 80b4 też damy sobie radę .
Podobno wymiana uszczelki w 2.0 Abt to czysta przyjemność
Moje pytanie Erling czy Reinz i czy obowiązkowo grubsza niż nominał ?
Dlaczego trzeba u mnie zrzucać głowicę ?
Co jakiś czas trzeba było u mnie dolewać płynu chłodniczego ostatnio cześciej po przejechaniu 200 km już w zbiorniuczku nic nie było
Widać pocenie najgorsze od strony świec .
Olej czysty , masło pod korkiem nie ma na bagnecie też ok nie przybyło go .
Wiadomo planowanie zmiana uszczelniaczy zaworowych nie wiem jak gniazda będą wyglądać auto od 2008 roku lata na lpg nie wiem czy od tego czasu ktoś to robił raczej nie .
Mhm śruby nowe też będą spokojnie .
Moje pytanie czyszczenie gładzi bloku jakim papierem ?
Coś na forum czytałem że nowe śruby warto psiuknąć jakimś smarem w sprayu , tak ?
Przy okazji planuje też zmienić simering wałka rozrządu .
Nie wiem czy o czymś zapomniałem ?
Całą operację będę robić z zaprzyjaznionym kolegą który już robił parę takich napraw główenie w starszych bmw typu e34 ,e36 ale z 80b4 też damy sobie radę .