Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABK] Pisk spod maski i nierówna praca na PB

: 02 sty 2020, 18:13
autor: Sn1ckers
Czołem! mam problem z moją 80-tką. Przy jeździe jak i na postoju kiedy silnik wejdzie na 4k obrotów zaczyna coś piszczeć, po wymianie rozrządu,pompy wody i magistrali pompy dalej jest to samo. Czy to będzie od panewek?

A drugie pytanie brzmi następująco na jałowych obrotach silnik ma skoki obrotów o +/- 25-50 obrotów po rozgrzaniu silnika jest dalej to samo, jak silnik dojdzie do 1200 obrotów to lekko go muli i nie ma odpowiedniej mocy, na gazie wszystko chodzi dobrze nie ma żadnego falowania.

Z góry dzięki za pomoc!

: 02 sty 2020, 19:33
autor: Pieterb
Sn1ckers pisze:Przy jeździe jak i na postoju kiedy silnik wejdzie na 4k obrotów zaczyna coś piszczeć, po wymianie rozrządu,pompy wody i magistrali pompy dalej jest to samo. Czy to będzie od panewek?
a alternator lub pompa wspomagania nie może być? że od razu od panewek zaczynasz?
Sn1ckers pisze:A drugie pytanie brzmi następująco na jałowych obrotach silnik ma skoki obrotów o +/- 25-50 obrotów po rozgrzaniu silnika jest dalej to samo, jak silnik dojdzie do 1200 obrotów to lekko go muli i nie ma odpowiedniej mocy, na gazie wszystko chodzi dobrze nie ma żadnego falowania.
zbyt mało info - powodów może być cała masa. Od rozjechanych map benzynowych, nieszczelność w dolocie, przez źle wyregulowany gaz po uszkodzone przepływki, rozrząd, zapłon czujnik temp i pewnie parę innych historii.
A nie wiem jaki masz gaz bo to też ważne.

: 02 sty 2020, 21:26
autor: Sn1ckers
PieterB pisze:
Sn1ckers pisze:Przy jeździe jak i na postoju kiedy silnik wejdzie na 4k obrotów zaczyna coś piszczeć, po wymianie rozrządu,pompy wody i magistrali pompy dalej jest to samo. Czy to będzie od panewek?
a alternator lub pompa wspomagania nie może być? że od razu od panewek zaczynasz?
Sn1ckers pisze:A drugie pytanie brzmi następująco na jałowych obrotach silnik ma skoki obrotów o +/- 25-50 obrotów po rozgrzaniu silnika jest dalej to samo, jak silnik dojdzie do 1200 obrotów to lekko go muli i nie ma odpowiedniej mocy, na gazie wszystko chodzi dobrze nie ma żadnego falowania.
zbyt mało info - powodów może być cała masa. Od rozjechanych map benzynowych, nieszczelność w dolocie, przez źle wyregulowany gaz po uszkodzone przepływki, rozrząd, zapłon czujnik temp i pewnie parę innych historii.
A nie wiem jaki masz gaz bo to też ważne.

sprawdzę jutro ten alternator i pompę wspomagania, Gaz mam 2 generacji staga, a z benzyną to zacznę od sprawdzenia wtryskiwaczy bo jest szansa, że się syf dostał bo przez pewien okres odpalałem na rezerwie a nie tankowałem zbytnio ponieważ przewody paliwowe wymieniałem bo trochę kapało z jednego.

: 02 sty 2020, 21:45
autor: Jarewa
Luknij na koło pasowe pewnie guma oberwana stad te falowanie obrotów.

: 02 sty 2020, 23:44
autor: Krzysiek 84
Sn1ckers, _powitania