Strona 1 z 9

[80 B4 2,0E ABK] gdzie jest złącze do VAGa?

: 02 maja 2007, 17:41
autor: Darecki3037
prosze o wyjaśnienie gdzie znajduje się złącze do VAGa w B4? Najlepiej jakaś fotka mnie uszczęsliwi....Z góry THX

: 02 maja 2007, 19:39
autor: foxbat
albo w skrzynce z bezpiecznikami na podszybiu od strony kierowcy albo nad nogami kierowcy, dostęp po zdjęciu schowka pod kierownicą...

: 03 maja 2007, 11:32
autor: Bondek
u mnie w ABK złącza są w skrzynce bezpieczników

: 05 maja 2007, 14:20
autor: Darecki3037
wszystko fajnie w skrzynce bezpiecznikowej są 2 złacza DIAGNOSE białe i czarne to jest to? tam są tylko 2 styki w każdym coś za mało jak na diagnoze elektroniki całego silnika???

: 05 maja 2007, 15:06
autor: minon1
Darecki3037 pisze:wszystko fajnie w skrzynce bezpiecznikowej są 2 złacza DIAGNOSE białe i czarne to jest to? tam są tylko 2 styki w każdym coś za mało jak na diagnoze elektroniki całego silnika???
:mrgreen: :mrgreen:
nie ilość, ale jakość :!:
+ - K L
:arrow:

: 06 maja 2007, 09:47
autor: wiedzmin
szukać szukac szukac

viewtopic.php?t=222

: 06 maja 2007, 21:36
autor: FranoF1
Darecki3037 pisze:wszystko fajnie w skrzynce bezpiecznikowej są 2 złacza DIAGNOSE białe i czarne to jest to? tam są tylko 2 styki w każdym coś za mało jak na diagnoze elektroniki całego silnika???
heh w nowszych modelach masz tylko 3 piny + - i Linia K :lol:

: 07 maja 2007, 11:38
autor: drozda
Złącza diagnostyczne są w skrzynce bezpiecznikowej w komorze silnika na podszybiu.
aby połączyć się z VAGIEM musisz zewrzeć linie Ki L w gnieżdzie i do tego przyłaczyc linię K interfejsu. Na ABK chodzi tylko interfejs na maxie z jedna linią K.

w razie pytań pisz na biuro(małpa)ascomp.info.pl

[B4 2,0 ABk LPG ] problem z połączeniem się poprzez VAG

: 15 mar 2009, 20:39
autor: kho
Witam wszystkich forumowiczów. Szkoda, że konta ,,młodych'' forumowiczów się usunęły, bowiem moje konto do tych należało.

Teraz wracam do tematu. Posiadam program ,,Polski VAG-4,9'' oraz Vag-2,5. Kiedy zakupiłem interface z przejściówką na OBD, ściągnąłem sobie wymienione VAGI i bez problemu połączył się ze sterownikiem samochodu, ale po tygodniu miałem problem z połączeniem i podczas próby połączenia pokazuje mi brak wykrytego urządzenia.

W związku z tym, głowię się co może być przyczyną tego, że nie mogę nawiązać połączenia - może być uszkodzony sterownik samochodu ?
Bowiem dziwne dla mnie jest to dlaczego wcześniej się połączył a teraz jest ,,lipa''.

Zaznaczę, że wszystkie kable są nowe, a muszę pokasować błędy bowiem robiłem remont silnika.

Pozdrawiam raz jeszcze.

: 16 mar 2009, 09:45
autor: WOJTEK26
Musisz na nowo zainstalowac interfejs i sprawdx na jakim porcie sie zainstaluje, port w kompie musiu sei zgadzac z portem na Vag-u.

: 16 mar 2009, 13:13
autor: kho
WOJTEK26 pisze:Musisz na nowo zainstalowac interfejs i sprawdx na jakim porcie sie zainstaluje, port w kompie musiu sei zgadzac z portem na Vag-u.
No właśnie instalowałem interface chyba z 5 razy. porty ustawione są tak samo czyli na jednym i drugim ustawiony jest na ,,1'', a w momencie instalacji samego interfejsa nie wykazuje żadnych błędów i wszystko jest ok, natomiast kiedy chcę się połączyć ze sterownikiem auta to po prostu nie wyszukuje sterownika,....

Może problem jednak leży po stronie sterownika? bo już nie wiem co mam zrobić,

: 16 mar 2009, 13:40
autor: WOJTEK26
A napisz co dokładnie sie wyświetla przy próbie połaczenia sie z samochodem :?:

: 17 mar 2009, 08:13
autor: kho
WOJTEK26 pisze:A napisz co dokładnie sie wyświetla przy próbie połaczenia sie z samochodem :?:
Witam ponownie.

Dzisiaj również spróbowałem połączyć się z autem i nic.

Natomiast to co mi się pokazuje po nie udanym połączeniu to cyt. ,,Brak komunikacji''

Pozdrawiam i proszę o pomoc gdzie leży problem.

[80 B4 2.0 ABK] błędy z VAG-COM 311.2

: 19 mar 2009, 21:23
autor: grabon.a
witam, czy może mi ktoś pomóc przeanalizować dane które odczytałem po podłączeniu auta pod komputer???

pierwsze podłączenie pod komputer:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 039 906 022
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1243PMC 11
Software Coding:
Work Shop Code:
5 Faults Found:
00523 - Intake Air Temp Sensor (G42)
30-00 - Open or Short to B+
00522 - Shareware Version. To Decode all DTCs
30-00 - Please Register/Activate
00552 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
00518 - Shareware Version. To Decode all DTCs
31-00 - Please Register/Activate
00524 - Shareware Version. To Decode all DTCs
03-00 - Please Register/Activate

Wykasowałem błędy no i po 3 dniach ponownie podłączam pod vag.

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 039 906 022
Component and/or Version: DIGIFANT 1.6 1243PMC 11
Software Coding:
Work Shop Code:
1 Fault Found:
00518 - Throttle Position Sensor (G69)
34-10 - No Malfunction Detected – Intermittent

funkcja Basic settings




Obrazek

Obrazek

[ Dodano: 2009-03-19, 21:26 ]
dlaczego w Basic Settings pod 6 i 7 niema żadnych wartości??

[ Dodano: 2009-03-19, 21:30 ]
jeszcze jedno pytanie, dlaczego po odpaleniu Vag Scope nie mam żadnych wartości nic nie mogę zrobić na wł. silniku ani na wyłączonym ??? jak się ten program obsługuje??

: 19 mar 2009, 22:14
autor: czarekj
Ktoś prawdopodobnie "bawił się" w odłączanie przepływomierza przy włączonym zapłonie. Przyjrzałbym się również potencjometrowi przepustnicy.