Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABK] Szarpanie nierówna praca brak mocy.

: 15 kwie 2020, 22:43
autor: maro0912
Jak w temacie od około tygodnia borykam się z powyższymi problemami, wszystko pojawiło się nagle, dodatkowo silnik bardzo ciężko odpala i potrzebuje chwili, żeby zaskoczyć.
Świece wymieniane około rok temu palec, kopułka, kable około pół roku temu.
Jakoś 2 tygodnie temu wymieniany kompletny rozrząd i ustawiany zapłon u jugo.
Regulator ciśnienia paliwa chyba ok bo nie leci z niego paliwo.
Te same objawy na benzynie oraz na LPG
Jeszcze przy odpaleniu i potem jak auto pracuje strasznie śmierdzi paliwem.
Z tego co widzę to sonda padaka? Ale czy ona będzie aż takie problemy powodować?
Logi:
001: http://vaglogger.apphb.com/log/5e97423b6ea5100e1c951caf
002 http://vaglogger.apphb.com/log/5e97423c6ea5100e1c951cb0
004 http://vaglogger.apphb.com/log/5e97423c6ea5100e1c951cb1

: 16 kwie 2020, 16:44
autor: maciek889
Widzę że było jakieś cofnięcie bazy danych do wcześniejszego stanu. Mam nadzieje że autor przeczytał moją sugestie o połączeniu wejścia sondy do masy bo ABK czasem potrafi długo trzymać mocno zmienioną mieszankę zanim się zorientuje że sonda nie działa.

: 16 kwie 2020, 17:45
autor: maro0912
tak przeczytałem sprawdziłem brak efektu więc wróciłem do podstaw i niestety problem okazał się nie być natury elektrycznej jak podejrzewałem. Pomierzyłem kompresję a tu zonk 0 na 1 i 2 cylindrze, jest jakaś opcja sprawdzenia przyczyny bez zrzucania głowicy czy raczej się nie obejdzie?

: 16 kwie 2020, 21:10
autor: maciek889
Jak masz zero na dwóch cylindrach obok siebie to możliwe że przepaliło uszczelkę pomiędzy nimi.

: 16 kwie 2020, 21:18
autor: maro0912
właśnie tego się obawiam no nic trzeba będzie zwalić czapkę i zobaczyć co się tam podziało

: 16 kwie 2020, 21:52
autor: Kogutiru
Wstrzel powietrze w miejsce gniazda świecy może to zawór bedziesz słyszał na ssacym lub wydechowym

: 18 kwie 2020, 17:32
autor: maro0912
zdjąłem dzisiaj głowice okazuje się że wypalona między 1 a 2 cylindrem gorzej że sama głowica też wypalona dość znacznie. Pytanie czy to tylko przyczyna czy raczej wypalenie uszczelki było skutkiem innej awarii?
Obrazek

Obrazek Obrazek