[B4 ABK] Odpala na chwile
: 23 kwie 2020, 11:55
Witam forumowiczów
Zimowałem samochód od Grudnia do teraz w garażu odpaliłem silnik pochodził 2 minuty i po dodaniu gazu zgasł
Odpala teraz tyle ile mu wtrysk rozruchowy poda czyli na sekunde
Dodam że LPG sekwencja STAG
Nie było obrotów na obrotomierzu po odpaleniu bo pewnie hall sie coś zwiesił
Wymieniłem również przez odpaleniem alternator na używany jakiś bo tamten hałasował
Nie otwierają się wtryskiwacze natomiast na krótko po podłączeniu pod aku wtrysk benzynowy się otwiera ten czy tamten czyli jest ok z wtryskiwaczami
Napięcie na wtyczce (zielona wtyczka ) od listwy wtryskowej po stacyjce 12v czyli ok natomiast po odpaleniu na ta sekunde i dalszym kreceniu rozrusznikiem napięcie na wtyczce zanika do około 2V
Masa na wtyczce od listwy wtryskowej (zielona wtyczka) jest ok i przejście na kablu masowym brazowo -chyba niebieskimz tejże wtyczki od listwy do pin nr 2 w ECU jest ok
Podmieniałem na nowy przekaźnik nr 30 , przeczyściłem wszystkie możliwe masy (ECU cewka itd)
Po Mojej diagnozie padł sterownik ECU
Dodatkowo Iskra jest hall ok działa na 5V podczas kręcenia -przepływka ok -TPS ok -pompa ok leje paliwem - wtryskiwacz rozruchowy ok podczas krecenia leje paliwem tak jak powinien(na chwile)
Podczas łączenia się Vagiem z sterownikiem długo to bardzo trwało nigdy tak nie było natomiast połączył się po kilkunastu próbach i nie było żadnych błędów
Wtryskami steruje bezpośrednio ECU (masą) czy coś pominąłem ?
Podmieniłem ecu i również to samo
Co jeszcze ma na to wpływ?
Dzięki za pomoc z góry bo patrzyłem na schematy elektryczne itd ale nie jestem pewny czy czegoś nie pominąłem
Zimowałem samochód od Grudnia do teraz w garażu odpaliłem silnik pochodził 2 minuty i po dodaniu gazu zgasł
Odpala teraz tyle ile mu wtrysk rozruchowy poda czyli na sekunde
Dodam że LPG sekwencja STAG
Nie było obrotów na obrotomierzu po odpaleniu bo pewnie hall sie coś zwiesił
Wymieniłem również przez odpaleniem alternator na używany jakiś bo tamten hałasował
Nie otwierają się wtryskiwacze natomiast na krótko po podłączeniu pod aku wtrysk benzynowy się otwiera ten czy tamten czyli jest ok z wtryskiwaczami
Napięcie na wtyczce (zielona wtyczka ) od listwy wtryskowej po stacyjce 12v czyli ok natomiast po odpaleniu na ta sekunde i dalszym kreceniu rozrusznikiem napięcie na wtyczce zanika do około 2V
Masa na wtyczce od listwy wtryskowej (zielona wtyczka) jest ok i przejście na kablu masowym brazowo -chyba niebieskimz tejże wtyczki od listwy do pin nr 2 w ECU jest ok
Podmieniałem na nowy przekaźnik nr 30 , przeczyściłem wszystkie możliwe masy (ECU cewka itd)
Po Mojej diagnozie padł sterownik ECU
Dodatkowo Iskra jest hall ok działa na 5V podczas kręcenia -przepływka ok -TPS ok -pompa ok leje paliwem - wtryskiwacz rozruchowy ok podczas krecenia leje paliwem tak jak powinien(na chwile)
Podczas łączenia się Vagiem z sterownikiem długo to bardzo trwało nigdy tak nie było natomiast połączył się po kilkunastu próbach i nie było żadnych błędów
Wtryskami steruje bezpośrednio ECU (masą) czy coś pominąłem ?
Podmieniłem ecu i również to samo
Co jeszcze ma na to wpływ?
Dzięki za pomoc z góry bo patrzyłem na schematy elektryczne itd ale nie jestem pewny czy czegoś nie pominąłem