[ABK 2.0 B4] Jak połączyć tłumiki
: 09 cze 2020, 14:35
Mam zamiennik katalizatora który chcę wstawić pomiędzy tłumikiem środkowym a rurą korektora.
Przy tłumiku środkowym łączy się to obejmą, natomiast przy korektorze jest takie złącze w kształcie trójkąta gdzie są 3 dziurki .
Czytałem instrukcje jakie są części by złączyć te trzy otwory i tu są one podane :
https://autowanda.pl/czesc/uklad-wydech ... b0&typ=1bl
Problem w tym że zakup wszystkich tych części wyniesie mnie z wysyłką ponad 100 zł i zastanawiam się czy koniecznie muszę złączyć to mając je wszystkie.
Według tej instrukcji potrzebne są tulejki o średnicy zewnętrznej 12 mm w które wsadza się w te 3x dziury a w nie śruby, zakrętki , nawijki i sprężyny.
Byłem w zwykłym sklepie ze śrubami i są o średnicy 12mm z nakrętkami, zastawkami itd do wyboru koloru o wiele taniej.
Nie ma tylko sprężyn.
I pytanie, co ja w zasadzie potrzebuję by złączyć te dwa tłumiki, bo rura jaką mam obecnie dziurawą była po prostu spawana i nikt się tym zbytnio nie przejął. Nie za bardzo widzę sens płacić ponad 100 zł za głupie 3 śrubki tylko dlatego że są ze sklepu motoryzacyjnego.
Dlatego, czy wystarczyłyby skręcenie zwykłymi śrubami, nawijkami, może pomiędzy nawijką i nakrętkę wsadzić np. kawałek jakieś gumy dla lepszej amortyzacji i by wystarczyło? Więc czy potrzebuje koniecznie a ) tulei , b) sprężynek?
Przy tłumiku środkowym łączy się to obejmą, natomiast przy korektorze jest takie złącze w kształcie trójkąta gdzie są 3 dziurki .
Czytałem instrukcje jakie są części by złączyć te trzy otwory i tu są one podane :
https://autowanda.pl/czesc/uklad-wydech ... b0&typ=1bl
Problem w tym że zakup wszystkich tych części wyniesie mnie z wysyłką ponad 100 zł i zastanawiam się czy koniecznie muszę złączyć to mając je wszystkie.
Według tej instrukcji potrzebne są tulejki o średnicy zewnętrznej 12 mm w które wsadza się w te 3x dziury a w nie śruby, zakrętki , nawijki i sprężyny.
Byłem w zwykłym sklepie ze śrubami i są o średnicy 12mm z nakrętkami, zastawkami itd do wyboru koloru o wiele taniej.
Nie ma tylko sprężyn.
I pytanie, co ja w zasadzie potrzebuję by złączyć te dwa tłumiki, bo rura jaką mam obecnie dziurawą była po prostu spawana i nikt się tym zbytnio nie przejął. Nie za bardzo widzę sens płacić ponad 100 zł za głupie 3 śrubki tylko dlatego że są ze sklepu motoryzacyjnego.
Dlatego, czy wystarczyłyby skręcenie zwykłymi śrubami, nawijkami, może pomiędzy nawijką i nakrętkę wsadzić np. kawałek jakieś gumy dla lepszej amortyzacji i by wystarczyło? Więc czy potrzebuje koniecznie a ) tulei , b) sprężynek?