Strona 1 z 1

Szarpanie 1.6 ADP audi a4b5 97'

: 29 gru 2020, 02:37
autor: BLUE 80B4
Witam mam taki problem mianowicie z audi a4b5 tak wiem to forum audi 80 momo to nikt niepotrafi mi pomoc, czy teżnakierowac gdzie szukac przyczyny...mianowicie podczas jazdy niewazne jaki bieg to au po odpuszczeniu gazu zaczyna szarpac lub tez przy dodawaniu gazu .
wyczyscilem przepustnice , zrobilem adaptacje wszystkie wezyki podcisnienia szczelne nowe przewody jak i świece , cewka też nowa.
poprzedni wlasciciel twierdzi ze wymienial przegób wewenterzny bo caly czas szarpal
lecz bylem u mechanika sprawdzil i wszystko jest git i sie zastanawiam czy to moze byc objaw konczacego sie sprzęgła czy raczej poduchy (niebyly wymieniane)? silnik to 1.6 ADP 100hp

Re: Szarpanie 1.6 ADP audi a4b5 97'

: 29 gru 2020, 12:44
autor: Pieterb
BLUE 80B4 pisze:
29 gru 2020, 02:37
mianowicie podczas jazdy niewazne jaki bieg to au po odpuszczeniu gazu zaczyna szarpac lub tez przy dodawaniu gazu .
powodów może być cała masa więc opis dość mizerny: od przegubów, sprzęgła(dwumasy tam nie masz?), zawieszania silnika i skrzyni po usterki w samym silniku. I pewnie jeszcze więcej co nie wymieniłem. Niby piszesz że mechanik sprawdzał ale znając mechaników dziś to niekoniecznie musiał zrobić to jak należy.

Re: Szarpanie 1.6 ADP audi a4b5 97'

: 29 gru 2020, 23:16
autor: BLUE 80B4
mam 2 mase sam silnik chodzi prawidlowo jak na przebieg 400tys km

Re: Szarpanie 1.6 ADP audi a4b5 97'

: 30 gru 2020, 07:18
autor: Pieterb
No to uznałbym ze powodem może być dwumas.

Re: Szarpanie 1.6 ADP audi a4b5 97'

: 30 gru 2020, 12:58
autor: maciek889
Tak patrze że w ADP przed numerem silnik 170000 był jeszcze jednomas: http://www.oemepc.com/audi/part_single/ ... 15/#sec_15

Re: Szarpanie 1.6 ADP audi a4b5 97'

: 31 gru 2020, 00:51
autor: BLUE 80B4
a gdzie znajduje sie ten numer silnika

Re: Szarpanie 1.6 ADP audi a4b5 97'

: 31 gru 2020, 12:14
autor: maciek889
Przynajmniej w 80tkach jest w miejscu zaznaczonym na zdjęciu poniżej. A tutaj może być ciężko za kolektorem zobaczyć szczególnie że zwykle trzeba go wyskrobać spod brudu i rdzy.