[b4 2.0 ABK+ lpg] na jałowych faluje, czasem gaśnie
: 01 cze 2021, 08:11
Witam,
problem dotyczy auta kolegi, które dostał po starszym bracie.
Audi B4 ABK z 1992 roku z LPG II generacji.. Zaczynając od początku, auto kiedyś kiedyś miało wystrzał gazu, po tym przepływomierz został naprawiony. Jakieś 2 lata temu miał zmieniane kable, świece itp. Ale do sedna:
Audi ma obecie odpięta wtyczkę od regulatora biegu jałowego- dlatego że strasznie długo schodzi z obrotów na PB a na LPG zawieszaja sie na 2500 obr.,. Więc regulator jest odpięty, obroty na PB są w porządku, natomiast na LPG gdy się nagrzeje to strasznie kuleje. Nieszczelności raczej nigdzie nie ma, sprawdzone wzrokowo, plakiem itp. Pozatym na LPG auto jezdzi dobrze, ma moc, spalanie w cyklu mieszanym 11-12 LPG. Na vagu brak błędów.
Czy gazownicy wyregulują te wolne obr czy trzeba zacząć od czegoś innego?
problem dotyczy auta kolegi, które dostał po starszym bracie.
Audi B4 ABK z 1992 roku z LPG II generacji.. Zaczynając od początku, auto kiedyś kiedyś miało wystrzał gazu, po tym przepływomierz został naprawiony. Jakieś 2 lata temu miał zmieniane kable, świece itp. Ale do sedna:
Audi ma obecie odpięta wtyczkę od regulatora biegu jałowego- dlatego że strasznie długo schodzi z obrotów na PB a na LPG zawieszaja sie na 2500 obr.,. Więc regulator jest odpięty, obroty na PB są w porządku, natomiast na LPG gdy się nagrzeje to strasznie kuleje. Nieszczelności raczej nigdzie nie ma, sprawdzone wzrokowo, plakiem itp. Pozatym na LPG auto jezdzi dobrze, ma moc, spalanie w cyklu mieszanym 11-12 LPG. Na vagu brak błędów.
Czy gazownicy wyregulują te wolne obr czy trzeba zacząć od czegoś innego?