[B4 ADA] rzuca obrotami i zapłonem
: 24 kwie 2022, 11:53
Panowie może mnie ktoś nakieruje bo może nie tu szukam problemu.
Problem dotyczy silnika ADA i tak. Kilka rzeczy które nie dają mi spokoju a mianowicie napięcie wyj na przepływce jest 0.03 V na zapłonie a powinno być 0,3V, ok 1,5V na wolnych a jest ok 1,2-3V. Ma jakby za mało powietrza względem ilości paliwa(zmieniłem regulator ciśnienia paliwa ale bez zmian bo tu też miałem obawy) tak mi się wydaje ale nie mogę namierzyć dlaczego. Nieszczelności żadnych nie znalazłem. Wedle sondy niby ok bo oscyluje ładnie od 0,1-0,80V, chodź tu znalazłem że nieszczelność w tłumiku tuż przed sondą więc to może być zakłamanie.
I teraz tak motor lekko faluje tak ok 200 obr+/- ale tylko po rozgrzaniu i na wolnych, tak jakby ciut nerwowo pracuje tak że jest to odczuwalne aż na kierownicy i budzie z cym w benzyniaku spotykam się pierwszy raz.
I teraz z rzeczy wymienionych to sonda ntk, świece, kopułka, palec i regulator ciśnienia paliwa.
Zastanawiam się jeszcze nad czujnikiem położenia wału?
Jak se co przypomnę dopiszę.
Problem dotyczy silnika ADA i tak. Kilka rzeczy które nie dają mi spokoju a mianowicie napięcie wyj na przepływce jest 0.03 V na zapłonie a powinno być 0,3V, ok 1,5V na wolnych a jest ok 1,2-3V. Ma jakby za mało powietrza względem ilości paliwa(zmieniłem regulator ciśnienia paliwa ale bez zmian bo tu też miałem obawy) tak mi się wydaje ale nie mogę namierzyć dlaczego. Nieszczelności żadnych nie znalazłem. Wedle sondy niby ok bo oscyluje ładnie od 0,1-0,80V, chodź tu znalazłem że nieszczelność w tłumiku tuż przed sondą więc to może być zakłamanie.
I teraz tak motor lekko faluje tak ok 200 obr+/- ale tylko po rozgrzaniu i na wolnych, tak jakby ciut nerwowo pracuje tak że jest to odczuwalne aż na kierownicy i budzie z cym w benzyniaku spotykam się pierwszy raz.
I teraz z rzeczy wymienionych to sonda ntk, świece, kopułka, palec i regulator ciśnienia paliwa.
Zastanawiam się jeszcze nad czujnikiem położenia wału?
Jak se co przypomnę dopiszę.