Strona 1 z 1
[1.6 b3 B+G , PP] tempertura silnika
: 20 gru 2007, 09:46
autor: kuba578
witam,
mam pytanie czy cewka zalponowa ma wplyw na temp. silnika ? kilka tydogniu temu pisalem o problemach typu szarpanie i gasniecie w czasie jazdy, problemy sie skonczyly po wymianie cewki calkowicie padla:( pytam bo wczesniej na starej cewce silnik mial temp ponad 80,a teraz ponizej.
pozdrawiam
: 20 gru 2007, 10:04
autor: audicom1
Taką temperaturę masz przy jakiej jeździe? Jeśli w trasie - spokojna bez nadmiernego duszenia to jednak troche za mała choć u mnie podczas normalnej jazdy też jest w okolicach 80 bądź i troche niższej. A że wczesniej miałeś wyższą temperature silnika to właśnie przez tą cewkę która zapewne szlała z zapłonem. A jak jest podczas jazdy w mieście?
: 20 gru 2007, 10:15
autor: kuba578
w miescie skacze do gory ale nie tak bardzo jak wczesniej przed zmiana, wtedy momentalnie sie grzal, myslalem ze tak musi byc okazuje sie ze nie,
ta temp. jest przy jezdzie mieszanej czyli dluzsze odcinki i niezbyt dlugie postoje,
dzieki
: 20 gru 2007, 11:30
autor: audicom1
Jeśli w miare szybko się nagrzewa, a później w czasie jazdy jest tak jak jest tzn nie masz czym się martwić tylko jeździć
: 20 gru 2007, 15:08
autor: goldi j51
witam raczej cewka nie powinna mieć stym nic spólnego przynajmniej nie spotkałem się z takim przypadkiem po mieście temperatura silnika powinna być prawie dziewiędzieśiąt stopni ale o tym po szukaj tematu o termostaćie było ich dużo powodzenia
: 20 gru 2007, 17:02
autor: audicom1
Otóż kolego czasami może takie cholerstwo jak walnięta cewka przysporzyć kłopotów z zapłonem, i wtedy "bardzo gorąco" w cylindrach się robi. A temat termostatu-powiedz jak szybko łapie temperature? Ile musisz przejechać żęby było te 80'-90'? Czy w mieście czy trasa?
: 20 gru 2007, 21:02
autor: kuba578
trzeba przejechac zima oklo 8 km , latem jest szybciej co jest oczywiste, wymienilem to niedawno i tez nieduzo km zrobilem bede obserwowal, oczywiscie ostroznosci niegdy za wiele
pozdr