Strona 1 z 1
[B4 2.0 ABT] Telepie budą
: 24 gru 2007, 17:55
autor: slawo
Witam,
Niedawno kupiłem audi B4 2.0 ABT ale martwi mnie jedna rzecz, kiedy auto jest rozgrzane drży, natomiast kiedy dodam tylko troszeczkę gazu auto przestaje drżeć nie wiem co to może być, może sonda lambda?
pozdrawiam Slawek
: 24 gru 2007, 18:35
autor: siwusek216
Moze wiecej szczegolow, drzy? Podczas jazdy? Na postoju?
[B4 2.0 ABT] drżenie na postoju
: 24 gru 2007, 18:48
autor: slawo
auto drży tylko na postoju i tylko kiedy jest rozgrzane, kiedy jest zimny chodzi dobrze i dodam że niedawno wymieniłem termostat bo mi sie nie dogrzewała
: 24 gru 2007, 19:22
autor: Skuciok
a jakie masz obroty przy tym drganiu? możesz mieć za niskie i silnik wpada w rezonans z nadwoziem a jeśli obroty są ok to może poduszki silnika są do wymiany...
[B4 2.0] drżenie na postoju
: 24 gru 2007, 19:44
autor: slawo
nie wiem jakie mam obroty ponieważ nie mam obrotomierza
: 24 gru 2007, 19:48
autor: Skuciok
zawsze można się dowiedzieć podłączając autko pod Vaga na przykład ;]
: 24 gru 2007, 21:12
autor: Kokolino
A silnik równo pracuje? Może zapłony wypadają i trzęsie silnikiem co z kolei przenosi się na budę.
: 24 gru 2007, 21:41
autor: Maciejaa
ale obroty można wyczuć tak na ucho czy są ok, mi np linka od obrotomierza poszła w ... ale wyczuwam kiedy np jak zapominam wyłaczyc ssania to jak stane na swiatłach czuc ze ma cos za duze obrociska <ok> ale czemu ci mistrzu drży to nie mam zielonego pojecia :cry:
: 24 gru 2007, 22:57
autor: FranoF1
popraw temat, bo inaczej będe zmuszony go zamknąć :mrgreen:
: 25 gru 2007, 16:46
autor: driveraudi
Stawiam na zużyty układ zapłonowy tj. kopułka,kable ,świece...u starego cały czas drży w golfie i śmiga jak złoto
: 25 gru 2007, 18:46
autor: Danek
Moim skromnym zdaniem za niskie obroty z powodu za bogatej mieszanki (zalewa silnik) lub jak już pisał driveraudi, wypadania zapłonów. Zobacz czy na rozgrzanym silniku z rury czuć nie spalone paliwo (to bardzo charakterystyczny zapach).
Masz LPG?
: 25 gru 2007, 19:22
autor: Kokolino
Danek pisze:Moim skromnym zdaniem za niskie obroty z powodu za bogatej mieszanki (zalewa silnik) lub jak już pisał driveraudi, wypadania zapłonów. Zobacz czy na rozgrzanym silniku z rury czuć nie spalone paliwo (to bardzo charakterystyczny zapach).
Masz LPG?
To też bardzo możliwe ja walczyłem z tym chyba z pół roku. U mnie okazało się że winę za to ponosiło zbyt wysokie ciśnienie paliwa.