[B3 6a/ACE digi 1 G60] Faluje, wypada zapłon, dymi
: 01 lut 2025, 23:25
Witam, audi 80 2.0 16v 6a/ace digi 1 z g60. Auto dziwnie się zachowuje, mierzyłem ciśnienie paliwa, regulator 4barowy, auto trzyma 3.5 bara około a na obrotach ciśnienie spada delikatnie a powinno raczej wzrastać ? (,jak miałem założony 3 barowy regulator to ciśnienie było 2.5bara i po dodaniu gazu spadało na 2 bary) , po zdjeciu podciśnienia z regulatora trzyma cały czas 4 bary na sztywno, jak chwilowo szczypcami zaciskam powrót to ciśnienie rośnie jak na filmiku. Tak powinno być, czy jednak pompa nie daje rady? Listwa 1.8t ,a wtryski szare 037 906 031 F, wtryski sam czyściłem, nowe oringi, kapturki i filterki
https://youtube.com/shorts/bgxYUE7C-NQ? ... pFF_EZvrMz
Czy podciśnienie w kolektorze jest prawidłowe? Nigdzie nie znalazłem informacji na ten temat ile powinno być w g60 na jałowym podciśnienia w kolektorze. Map sensor mam 2 bary, nie ori, przelutowany i wyprowadzony na zewnatrz ERA 551495A, wąż do niego ma 97 cm dlugosci i 3 mm średnicy, to muszę poprawić. Podpialem go do króćca przy 3 wtryskiwaczu licząc od rozrządu, w kolektorze.
Ogólnie auto raz chodzi ok, a raz nie do końca, potrafi wypaść zapłon czasami, faluje sobie, przy zmianie biegów szarpnąć, dymi na szaro, pali jakoś sporo mam wrażenie bo wskazówka spada w oczach.
Do tej pory wymieniłem całą wiązkę od ecu do silnika na nową, nowa sonda ntk z grzaniem, cewka, hall, przewody, kopułka nowe, świece miałem 3 komplety na kazdych to samo, ale wymienię na nowe bo te 3 komplety to nie nowe, stukowy 1 sztuka jest podlaczona do ecu i wkrecilem go na 4 cyl, czyli ten od grodzi, a chyba powinien być na 2? Niebieski czujnik ma okolice 200 ohm na rozgrzanym, copot ustawilem 1-3pin na 420 ohm, było nim kręcone i na 500, 300,700 i 100 innych wartości i to niewiele wnosi. Zaplon 6 stopni na lampę i znacznik na kole w okienku, zgodnie z procedurą, przepustnica wyczyszczona, szukałem nieszczelności w dolocie ale niby wszystko ok, auto startem psikalem, dymem szukałem, zaslepialem i nic sie nie zmienia rozrząd sprawdziłem, łącznie z łańcuchem i jest ok, łańcuch jest nowy.
Spędziłem przy tym bolidzie sporo czasu i wydałem trochę na to wszystko już, a dalej nie jest tak jak powinno być. Tu wstawiam 2 filmiki ze wskazaniami z sondy na multimetrze, auto w obu przypadkach rozgrzane, a odstęp czasowy miedzy nagrywaniem to pare minut dosłownie. Wszystkie filmiki nagrywane były z odpietym od ecu regulatorem wolnych obrotów bo kupiłem go urzywanego od abk i coś z nim nie tak bo obroty na nim skaczą jak chcą, czasem jest ok, a czasem trzyma 2krpm, i na nim wolno schodzi z obrotów od 2k. Swoją drogą czy regulator wolnych obrotów 037906457C i 037906457D będą działać z tym digim, bo ten c można w rozsadnych pieniądzach kupić na allegro a ten d to z dalekiego wschodu tylko.
https://youtube.com/shorts/6F2k5SterEo? ... kBPNKd-3Ff
I
https://youtube.com/shorts/XdxX29qWZlo? ... 2TMF44HZis
Ja podejrzewam coś z tym paliwem, podcisnienie w kolektorze i jak to nic z tych rzeczy to zostaje ecu, no chyba że ktoś z Was ma jakiś inny pomysł na co zwrócić uwagę.
https://youtube.com/shorts/bgxYUE7C-NQ? ... pFF_EZvrMz
Czy podciśnienie w kolektorze jest prawidłowe? Nigdzie nie znalazłem informacji na ten temat ile powinno być w g60 na jałowym podciśnienia w kolektorze. Map sensor mam 2 bary, nie ori, przelutowany i wyprowadzony na zewnatrz ERA 551495A, wąż do niego ma 97 cm dlugosci i 3 mm średnicy, to muszę poprawić. Podpialem go do króćca przy 3 wtryskiwaczu licząc od rozrządu, w kolektorze.
Ogólnie auto raz chodzi ok, a raz nie do końca, potrafi wypaść zapłon czasami, faluje sobie, przy zmianie biegów szarpnąć, dymi na szaro, pali jakoś sporo mam wrażenie bo wskazówka spada w oczach.
Do tej pory wymieniłem całą wiązkę od ecu do silnika na nową, nowa sonda ntk z grzaniem, cewka, hall, przewody, kopułka nowe, świece miałem 3 komplety na kazdych to samo, ale wymienię na nowe bo te 3 komplety to nie nowe, stukowy 1 sztuka jest podlaczona do ecu i wkrecilem go na 4 cyl, czyli ten od grodzi, a chyba powinien być na 2? Niebieski czujnik ma okolice 200 ohm na rozgrzanym, copot ustawilem 1-3pin na 420 ohm, było nim kręcone i na 500, 300,700 i 100 innych wartości i to niewiele wnosi. Zaplon 6 stopni na lampę i znacznik na kole w okienku, zgodnie z procedurą, przepustnica wyczyszczona, szukałem nieszczelności w dolocie ale niby wszystko ok, auto startem psikalem, dymem szukałem, zaslepialem i nic sie nie zmienia rozrząd sprawdziłem, łącznie z łańcuchem i jest ok, łańcuch jest nowy.
Spędziłem przy tym bolidzie sporo czasu i wydałem trochę na to wszystko już, a dalej nie jest tak jak powinno być. Tu wstawiam 2 filmiki ze wskazaniami z sondy na multimetrze, auto w obu przypadkach rozgrzane, a odstęp czasowy miedzy nagrywaniem to pare minut dosłownie. Wszystkie filmiki nagrywane były z odpietym od ecu regulatorem wolnych obrotów bo kupiłem go urzywanego od abk i coś z nim nie tak bo obroty na nim skaczą jak chcą, czasem jest ok, a czasem trzyma 2krpm, i na nim wolno schodzi z obrotów od 2k. Swoją drogą czy regulator wolnych obrotów 037906457C i 037906457D będą działać z tym digim, bo ten c można w rozsadnych pieniądzach kupić na allegro a ten d to z dalekiego wschodu tylko.
https://youtube.com/shorts/6F2k5SterEo? ... kBPNKd-3Ff
I
https://youtube.com/shorts/XdxX29qWZlo? ... 2TMF44HZis
Ja podejrzewam coś z tym paliwem, podcisnienie w kolektorze i jak to nic z tych rzeczy to zostaje ecu, no chyba że ktoś z Was ma jakiś inny pomysł na co zwrócić uwagę.