[ ABK ] Problem z cieczą wody
: 14 lut 2025, 10:50
Siema wszystkim na wstępie chciałbym powiedzieć od początku co było robione.
1. Wymiana rozrządu ponieważ uwaliło klina na kole zębatym wału krobowego ( było walnięte o ząbek i dziwnie sie samochód zachowywał )
2. Wymina czujnika tem. bo wgl nie pokazywało tem. na desce rozdzielczej
3. Zalanie płynu odpowietrzenie.
I problem ten sam temp. pokazauje 96 stopni wąż górny gorący aż puchnie a wąż od termostatu lodowaty i płyn w zbiorniczku również lodowaty
przy temp. około 97/98 zaczyna sie robić wąż ciepły od termostatu a przy około 100 stopni zaczynają sie włączać wentylatory i powoli zaczyna sie robić ciepły płyn w zbiorniczku .
Auto moim zdaniem też zostało przegrzane bo nie niby ma samochód 115 koni a jedzie jakby miał 50 koni przed wymiana rozrządu było tak samo choć teraz po wymianie rozrządu coś żywszy sie zrobił może z 10 koni przybyło ale i tak dalej mułowate ciśnienie w cylindrach po 10 barów właściciel pojazdu doś dobrze mu dawał temperatury nie pokazywało przegrzał auto i uwaliło klina na wale dodatkowo ... ale mniejsza oto
Moje pytanie o te ciecz chłodzącą jak myślicie termostat do wymiany zaciął sie od ekstremalnej jazdy i z przegrzania samochodu ?
TEMAT DOTYCZY AUDI 80 B4 2.0 BENZYNA+LPG 115 KM o kodzie : ABK
1. Wymiana rozrządu ponieważ uwaliło klina na kole zębatym wału krobowego ( było walnięte o ząbek i dziwnie sie samochód zachowywał )
2. Wymina czujnika tem. bo wgl nie pokazywało tem. na desce rozdzielczej
3. Zalanie płynu odpowietrzenie.
I problem ten sam temp. pokazauje 96 stopni wąż górny gorący aż puchnie a wąż od termostatu lodowaty i płyn w zbiorniczku również lodowaty
przy temp. około 97/98 zaczyna sie robić wąż ciepły od termostatu a przy około 100 stopni zaczynają sie włączać wentylatory i powoli zaczyna sie robić ciepły płyn w zbiorniczku .
Auto moim zdaniem też zostało przegrzane bo nie niby ma samochód 115 koni a jedzie jakby miał 50 koni przed wymiana rozrządu było tak samo choć teraz po wymianie rozrządu coś żywszy sie zrobił może z 10 koni przybyło ale i tak dalej mułowate ciśnienie w cylindrach po 10 barów właściciel pojazdu doś dobrze mu dawał temperatury nie pokazywało przegrzał auto i uwaliło klina na wale dodatkowo ... ale mniejsza oto
Moje pytanie o te ciecz chłodzącą jak myślicie termostat do wymiany zaciął sie od ekstremalnej jazdy i z przegrzania samochodu ?
TEMAT DOTYCZY AUDI 80 B4 2.0 BENZYNA+LPG 115 KM o kodzie : ABK