Strona 1 z 2
[all] Rozrząd-pełna orkiestra
: 29 gru 2007, 16:04
autor: GOMEZ
Panowie stało się coś strasznego, a mianowicie moja B3 zepsuła się( z tego co sie oriętuje to przeskoczył pasek rozrządu i pełna orkiestra pod maską). samochód przestał palić na wszystkie cylindry mocy zero(zawory grają). Może macie jakieś prognozy ile może naprawa kosztować lub może inny pomysł na inne przyczyny takiego zachowania?? z tego co się znam to koszt od 300zł do ok 1000zł. no i najlepsze że 100km od domu sie zepsuła :-x Dzięki wszystkim za odp. i wszystkiego dobrego na nowy rok życze
: 29 gru 2007, 16:29
autor: Solskier
Cieżka spawa, współczuje. Jeśli przeskoczył rozrząd to bedziesz miał dużo szczescia jesli nie pogieło zaworów, a przynajmniej wszystkich. W tym wypadku koszt naprawy napewno bdzie wiekszy niż 300zł. A no i jeszcze to że daleko od domu, a gdzie dokładnie moze ktoś z klubowiczów da rade pomóc.
: 29 gru 2007, 22:44
autor: GOMEZ
samochód aktualnie stoi w raciborzu, a przejazd mam już ugadany więc dziekuje za pomysł.
: 29 gru 2007, 23:15
autor: vwcorjacek
Jeżeli to 8v to wydaje mi sie ze jest bezkolizyjny,więc niema strachu...pasek około 60zł,rolka podobnie+robota...Dla czego sądzisz że to akurat rozrząd?
: 30 gru 2007, 12:54
autor: Hans47
1.8s 8v jest bez kolizyjny ??? kazdy 1.8 ? czy konkretne silniki ? Ja mam JN on tez jest ?
: 30 gru 2007, 14:44
autor: vwcorjacek
ogólnie nie spotkałem sie w silnikach 8v VAG'a z kolizyjnymi motorami...oczywiście mowa o benzynie a nie dieslu
edit 1,1 1,3 1,4 (?) napewno są kolizyjne... miałem na myśli motory od 1.6 w góre
: 31 gru 2007, 15:20
autor: Hans47
A silnik BMW 320i 24V na vanosie ?
: 31 gru 2007, 16:16
autor: vwcorjacek
podejrzewam ze w bmw bylaby dyskoteka..wiem ze koledze w 525 12v narobilo bałaganu;/
: 31 gru 2007, 16:27
autor: cykor79
Koledzy napiszcie mi dlaczego tak się dzieje, że pasek może przeskoczyć. Czy to dlatego, że był nie w porę wymieniony czy są jakieś inne przyczyny tego?
: 31 gru 2007, 17:26
autor: Kokolino
Najczęstsza przyczyna przeskoczenia paska to mocno zużyte uzębienie paska plus słaby naciąg i np. do tego dość ostra redukcja i gotowe. Takie jest moje zdanie.
: 31 gru 2007, 17:59
autor: vwcorjacek
dokładnie tak jak kolega wyżej napisał...
: 01 sty 2008, 14:57
autor: Hans47
Od rolki chyba tez jak sie wysypie lozysko.
: 01 sty 2008, 15:42
autor: vwcorjacek
Łożysko przeważnie sie zaciera,staje w miejscu i pali pasek 8-)
Dla tego tak ważny jest odpowiedni naciąg paska.
: 01 sty 2008, 16:34
autor: cykor79
Aha, dzięki za informacje
: 02 sty 2008, 14:38
autor: GOMEZ
vwcorjacek pisze:Jeżeli to 8v to wydaje mi sie ze jest bezkolizyjny,więc niema strachu...pasek około 60zł,rolka podobnie+robota...Dla czego sądzisz że to akurat rozrząd?
Pasek miał wytrzymać jeszcze przynajmiej 8tys. km, a wydaje mi się dlatego że samochód gwałtownie staracił, palił jakby na 2 cylindry a i głos taki jakbym rure ciągnął po drodze.