Strona 1 z 1
[80 B4 2.0 ABK '92 LPG] Problem z obrotami - "nie spada
: 05 sty 2008, 14:20
autor: borkov
Witam Was , oby jeszcze w lepszym, Nowym Roku!! <urodziny>
Problem jest następujący. Zarówno na ciepłym jak i na zimnym silniku zdarza się, bo nie jest
to nagminne, że wskazówka obrotomierza utrzymuje się na wysokości wskazującej ok. 2000 obrotów(oczywiście na biegu jałowym i bez wciśniętego gazu) i po chwili wraca do normy, najczęsciej jak staje. Może jakieś "lewe" powietrze. Samochodzik jest na LPG i to właściwie na gazie ma miejsce. Silnik 2.0 audi 80 B4 '92. Co to może być? [/b]
: 06 sty 2008, 11:35
autor: czarekj
Sam sobie odpowiedziałeś. Sprawdź "lewe" powietrze i przeplywomierz, czy sie nie zacina.
: 06 sty 2008, 18:29
autor: Conrado 18
Witam serdecznie. Nie chcę zakładać nowego tematu więc piszę to tutaj. Mam dokładnie ten sam problem tylko wtedy gdy silnik chodzi na benzynie. Gdy jest zimny obroty dochodzą nawet do 3000! Natomiast gdy się rozgrzeje to obroty spadają do 2500. Zdarza sie czasem że jak na chwilkę go zgaszę i znów zapalę to jest normalnie czyli ok 1000. Na lpg tego problemu nie ma. Pomóżcie proszę.
: 06 sty 2008, 19:53
autor: fredrigo
Witam,problem z obrotami to częsty przypadek dla samochodów z inst.LPG. Za obroty biegu jałowego odpowiedzialny jest silniczek krokowy,jak wiadomo gas jest paliwem suchym i powoduje on że ten silniczek sie poprostu zaciera.Możesz sprubowac go "wymoczyc" w rozpuszcalniku(czasami pomaga),ale proponuje zakupic nowy to jest koszt okolo 150zł.
Pzdr.fredrigo
[ Dodano: 2008-01-06, 19:55 ]
Witam,problem z obrotami to częsty przypadek dla samochodów z inst.LPG. Za obroty biegu jałowego odpowiedzialny jest silniczek krokowy,jak wiadomo gas jest paliwem suchym i powoduje on że ten silniczek sie poprostu zaciera.Możesz sprubowac go "wymoczyc" w rozpuszcalniku(czasami pomaga),ale proponuje zakupic nowy to jest koszt okolo 150zł.
Pzdr.fredrigo
: 06 sty 2008, 20:01
autor: romeo
temat juz był na forum proponuje poszukac problem był chyba z jakims przekaznikiem chyba 32 ale pewnosci nie mam wiec poszukajcie
: 08 sty 2008, 18:37
autor: borkov
Sumujac: lewe powietrze, silniczek krokowy i przekaznik. Dzieki koledzy!!!!
: 08 sty 2008, 23:51
autor: tumbo
Hello! Miałem taki sam problem! Po pierwsze pojechałem do gazownika który wyregulował gaz, po drugie czyszcenie przepustnicy i silniczka krokowego preparatem firmy Berner do czyszcenia układów wtrysku. To pomogło w 99%. Niedawno ustawiałem zapłon.. ten zabieg wykluczył juz jakiekolwiek wachania obrotów i jest cacy.
pozdr
Tomek