Strona 1 z 2

[80 B4 ABT]wyciekający płyn chłodniczy

: 06 sty 2008, 20:16
autor: baskonik
Witam.Wycieka mi płyn chłodniczy spod czujnika temperatury(niebieskiego).Jaka może być przyczyna?

: 06 sty 2008, 20:27
autor: Kokolino
Uszkodzony krucieć, brak zawleczki zabezpieczającej, uszkodzona uszczelka pod czujnikiem albo uszkodzony zam czujnik. <ok>

: 06 sty 2008, 20:32
autor: baskonik
a czy tą uszczelke co jest pod czujnikiem można kupić?

: 06 sty 2008, 20:37
autor: Kokolino
Tak to jest zwykły oring o wymiarach 19,6x3,6 i numerze katalogowym 903 168 02 .

: 06 sty 2008, 20:45
autor: baskonik
dzięki wielkie mam nadzieje że to tylko uszczelka.Mam jeszcze jedno pytanie związane z czujnikiem temperatury.Do wymiany mam czujnik szary ponieważ nie wskazuje mi dobrej temperatury.Przez cały czas podczas jazdy wskazuje 50 stponi.Gdy się włączy wentylator to na wskaźniku jest ok.70 stopni.Wskaźnik jest na 100% sprawny bo był sprawdzany.Od jakiego silnika jeszcze oprócz ABT będzie pasował ten czujnik do mojego bo chciałem kupić używany fabryczny bo słyszałem że te ze sklepów nie wskazują dokładnie?

: 06 sty 2008, 20:57
autor: Kokolino
Będzie pasować od silników ABK, ABT, ABM, AAZ, 1Z nr kat 053 919 501A.

: 06 sty 2008, 21:04
autor: baskonik
kokolino a czy te oringi są takie same na jednym i na drugim czujniku?

: 06 sty 2008, 21:05
autor: Kokolino
Tak są takie same. Przynajmniej tak podaje ETKA.

: 06 sty 2008, 21:09
autor: baskonik
dzięki kokolino

: 28 sty 2008, 20:16
autor: Ra_bu
ja mam problem ze wycieka mi plyn z tego kruca co jest z tylu glowicy tzn. tu przy akumulatorze wiec wymienilem na orginal i znow to samo szlak mnie bierze!!! pomocy

: 28 sty 2008, 20:32
autor: Canibal
Ra_bu pisze:ja mam problem ze wycieka mi plyn z tego kruca co jest z tylu glowicy tzn. tu przy akumulatorze wiec wymienilem na orginal i znow to samo szlak mnie bierze!!! pomocy
u mnie byl ten sam problem mi wymienili razem z rozrzadem i problem znikl a mozliwe ze za mocno dokreciles i uszkodziles "gniazda" na sruki i stad cieknie :P u mnie tak bylo otwory na śruby były w kwadrat wymienili i już nic nie cieknie

: 29 sty 2008, 00:26
autor: Ra_bu
powiem ci ze juz 3 zalozylem i zle,orginalny jak maszyna stala 6 dni w garAZU bez jazdy to caly zbiorniczek wyciek wyrownawczy

: 29 sty 2008, 19:44
autor: mazi
jestes pewien ze to kruciec a nie dziurawy waz

: 30 sty 2008, 13:29
autor: Ra_bu
napewno bo cieknie po glowicy tzn. splywa po niej . a przez jakis czas bylo ok a tu znowu jak samochod postal 1 tydzien w garazu

: 30 sty 2008, 20:49
autor: mazi
jak mozesz to oglodnij glowice w tym miejscu czy przypadkiem nie jest peknieta lub nie wywalilo uszczelki pod glowica ja tak mialem dwa tygodnie temu tylko u mnie lalo po stronie kolektorow