Strona 1 z 1
[80 B3 2.0E + lpg] Silnik nie wchodzi na obroty na benzynie!
: 20 sty 2008, 22:55
autor: vi7o
A wiec gdy silnik jest zimny i odpalam na beznynie to silnik szarpie i nie chce wchodzic na obroty, ledwo mu podnosze do 2200 aby na gaz sie przełaczył to czasem nawet zgasnie. Gdy jest na gazie to wszystko chodzi dobrze ale zauwazyłem że jak juz się silnik rozgrzeje to przełaczając na benzyne to normalnie wchodzi na obroty. Czy ktos moze coś poradzic cóż to może być?? Moze ktos miał podobny przypadek???
: 20 sty 2008, 23:18
autor: Bastek
Podobny przypadek miałem między innymi ja. Najprawdopodobniej masz problem z silniczkiem krokowym. Proponuję jednak użyć szukajki, bo zaraz modowie wbiją cię na pal
: 20 sty 2008, 23:23
autor: vi7o
silniczek krokowy? a jak to wygląda z wymiana, da rade samemu? i jaka cena?
: 20 sty 2008, 23:42
autor: Silvesters
Ja mialem to samo i wymiana świec pomogła... Tylko ze u mnie byl objaw ze silnik pracowal tak jak by na jeden gar nie łapał
: 20 sty 2008, 23:54
autor: vi7o
Ja wymienilem tydzien temu i bez zmian, na innym forum znalazlem rozwiazanie jako czujnik bodajże temp. silnika....wymiana rowniez nie przyniosla pozytywnego rezultatu;/
: 21 sty 2008, 04:08
autor: Dobry_K
HO HO HO KOLEDZY
Ja tu widze inny problem, skoro kolega pisze ze po odpaleniu nie chodzi na benzynie i nim targa a na gazie chodzi wiec jest prosta regula
mianowicie jest uszkodzony ktorys z wtryskow paliwa i to na BANK. Bo ja cos takiego mialem u Taty w aucie. Nagle przestal chodzic na jeden gar i targalo motorem i w ogole nie chcial sie wkrecic to bylo okropne ale to byl tylko jeden wtrysk, ktory zostal uszkodzony przez zlej jakosci paliwo po wymianie wtrysku auto zaraz rowno pracowalo na wolnych obrotach a na gazie bylo wszystko ok.
Wiec nie jest to zaden silnik krokowy tylko wtrysk.
Hmm jezeli chodzi o jego sprawdzenie to moj mechanik robil to tak ze wypiął cała listwe z wtryskami potem jedna osoba w aucie przekrecila zaplon i lekko zakrecila motorem iiiiiiii
jezeli wtrysk jest dobry to leci z niego mgiełka a jak jest zly to leje sie lub chlapie paliwe i zalewa motor, wiec daj znac co i jak bylo, pozdro
))
: 21 sty 2008, 18:52
autor: robert 30
witam ja miałem to samo . to był czujnik tenperatury wtrysku a są trzy czujniki moze nie ten wymieniłeś.
: 21 sty 2008, 20:14
autor: artureczek89
ja mam gaźnik i mi pomogła wymiana regulatora wolnych obrotów...a sytuacje miałem identyczną:)
: 21 sty 2008, 20:37
autor: Danek
robert 30, to w końcu czujnik temperatury czy brak emulatora lambdy :?: <osohozi>
vi7o, na początek zrób reset ECU i sprawdź czy silnik zaczął poprawnie pracować na benzynie. Zrób kilkadziesiąt km nie przełączając na LPG. Jeśli wszystko będzie w porządku to może to być wina źle ustawionej lub braku emulacji sondy lambda podczas jazdy na LPG.
: 21 sty 2008, 23:10
autor: paweł24
poprostu odłacz minus na noc!komputer sie zresetuje i moze pomoc!warto wiec spróbować!
: 24 sty 2008, 16:37
autor: kamils
Miałem podobny problem, wymieniłem filtr paliwa i powietrza i sie uspokoiło na pół roku teraz znowu mam to samo :evil:
: 25 sty 2008, 19:59
autor: robert 30
Danek pisze:robert 30, to w końcu czujnik temperatury czy brak emulatora lambdy :?: <osohozi>
vi7o, na początek zrób reset ECU i sprawdź czy silnik zaczął poprawnie pracować na benzynie. Zrób kilkadziesiąt km nie przełączając na LPG. Jeśli wszystko będzie w porządku to może to być wina źle ustawionej lub braku emulacji sondy lambda podczas jazdy na LPG.
:lol: dla mnie to są dwie rózne sprawy .niewiem jak dla ciebie