Strona 1 z 1

[B3 1987 1.8 RU] Moduł zapłonu (TSZ)

: 29 sty 2008, 11:18
autor: miki580
B3 1987 1.8 FS Podpowiedzie gdzie jest zamontowany moduł zpłonowy (TSZ) :-(

: 29 sty 2008, 11:26
autor: WOJTEK26
Wydaje mi sie że z przodu przy drzwiach kierowcy na słupku pod osłonka plastikową

: 30 sty 2008, 01:14
autor: kojtek
Dokładnie tam pod dźwignią otwierania maski, przy progu

: 30 sty 2008, 20:35
autor: goldi j51
wiem że jeden moduł znajduje się na lewym nadkolu w środku w autku na dole jak on padnie to nie odpalisz autka :-D

: 23 gru 2012, 23:33
autor: mumin87
Witam klubowiczy mama podobny problem auto poprostu nie odpala palec i kopułka wyglądają na całe nie są wypalone stało się to nagle świece tez cale jak sprawdzić moduł i cewkę?

: 23 gru 2012, 23:51
autor: miron72
W "sam naprawiam Audi 80"(tytuł podaje umownie, bo nie pamiętam dokładnie) są sugestie, lecz szczerze to na 100% jedynie poprzez podmianę, bo kontekst temperatur dochodzi i inne czynniki. A iskrę masz, sprawdzałeś?

: 27 gru 2012, 16:36
autor: Slawo777
Cześć :-) mnie padł aparat zapłonowy.Nie miałem wtedy ani netu ani książki wymieniłem wcześniej cewkę która była dobra.Bo szukając przyczyny ktoś mi powiedział że aparat jest nieśmiertelny.A myślałem że on.Magiczne miejsce szrot i auto hula.Opis jak sprawdzić jest w tej książce co pisał miron72.Mogę ją wysłać mailem bo rozmiar ma w sam raz.Adres wyślij swój na PW.Można też ściągnąć z Naszego forum :-)

: 28 gru 2012, 01:01
autor: mumin87
koledzy iskra jest świece okej filtry też co dziwne sprawdziłem tez bezpieczniki i zdemontowałem ufo w celu sprawdzenia czy może gdzieś sie uszkodził gaznik ale wyglada na cały i sprawny otwiera i zamyka , co ciekawe po godzinnym sprawdzaniu sam odpalił ale bez ssania bo mam ręczne i na gazie wbitym do połowy a i na lpg, chodził wczoraj no i dzis pojechałem do sklepu i w trakcie jazdy na lpg zaczął szarpać jak by gazu nie było i zgasł od tego momentu nie odpalił na pb i na lpg zaholowałem do domu auto nie wiem co to możne być

Palec i kopułka było wymieniane ok rok temu

: 28 gru 2012, 01:22
autor: antoni
Jeśli podczas kręcenia silnika rozrusznikiem, ( oczywiście z zamiarem jego uruchomienia ) iskra przeskakuje, to nie wina modułu. Brak mięuszaniny wybuchowej , albo coś się przestawiło na trybach zapłonowo - rozrządowych .

: 28 gru 2012, 09:48
autor: miron72
Mała uwaga do rzekomej nieśmiertelności modułu zapłonu -mój w JN-ie umierał okresowo, jade i cisza. Patataj na luzie, parking, za godzinę jazda dalej. Zanim kupiłem drugi(miał literkę D na końcu i ciężko było o taki nieco) to po ucichnięciu wywlekałem go ze stanowiska(był odsłonięty na zaś), wbijałem w śnieg obcasem(przyznaję, uczucia miałem wobec niego dość burzliwe :lol: ), a jak wystygł po chwili można było jechać i palił od kopa. Wymiana -koniec problemów. A po drodze zmieniłem cewkę też, a resztę WN z racji LPG miałem na tip top.

: 28 gru 2012, 12:30
autor: antoni
U mnie zaszwankował tylko raz i po godzinie zapalił. Po zgaszeniu, już się nie dało zapalić nawet po kilku godzinach.
Tylko że u mnie nie było ogna na świecach. Trafiłem za drugim razem . Najpierw niepotrzebnie cewka za 40 zł. a potem moduł za 30 i strzał celny..

Obrazek Obrazek

Z tym że u mnie na końcu jest literkA ""B ".