Strona 1 z 1

[80 B3 1,8 + 2EE] Gaśnie bylekiedy

: 05 lut 2008, 17:53
autor: trash89
siemka!! mam problem z moim audi!! sprawa wygląda następująco kupiony przed wakacjami 80 B3 z nie do końca określonym silinikiem bo w dokumentach jest 1,6(PP) a z oznaczeń na silniku wynika że to jest 1,8(PM) ale mniejsza o to gaźnik został rozpoznany jako Pierburg 2EE(chociaż powinien być wtrysk Mono-Jetronic) autko z '91 objawy to że gaśnie gdy wyżuca sie na luz! gdy założyłem gaz stało sie to nie do przyjęcia bo wystarczyło puścić gaz i zdychał a wiadomo do czego prowadzi zgaśnięcie silnika podczas jazdy

pomóżcie

: 05 lut 2008, 18:42
autor: bartek18150
popraw temat i zalozyles go w niewlasciwym miejscu. A co sie dzieje na postoju? jak pracuje? uzyj szukajki zdaje sie cos bylo o tym

: 05 lut 2008, 20:46
autor: trash89
tak oczywiście tylko to moje pierwsze forum tego typu i nie wiem jak to zrobić widze że ktoś oznaczył już mój temat a ja nie wiem jak go zamknąć!! :oops:

: 06 lut 2008, 10:41
autor: goldi j51
witaj oznaczenie silnika masz na jego bloku jeśli piszesz ze jest Pierburg 2EE to jest silnik 1.6 na gażniku sterowany elektronicznie podciśnieniowo jeżeli autko gaśnie ci na wolnych obrotach to za to odpowiada nastawnik przepustnicy oto link jak to wygląda http://moto.allegro.pl/item305842912_na ... a_2ee.html ale należało by sprawdzić jeszcze parę rzeczy wszystkie wężyki podćiśnieniowe. Przy gazniku jest oryginalnie wkręcona śrubka która też utrzymuj obroty ale raczej obstawiał bym ten nastawnik można go sprawdzić w zakładzie który zajmuję się gaznikami u mnie uszkodzenie nastawnika objawiało się tym że autko chodziło na wysokich obrotach jak masz jakieś pytania to pisz na PW powodzenia ;-)

: 06 lut 2008, 13:28
autor: trash89
problem z tymi oznaczeniami jest taki że z oznaczeń na bloku silnika wyniak że to silnik 1,8 z Mono-Jetronik'iem a w żeczywiśtości jest gaźnik 2EE z 1,6 bo taki powinien być silnik według dokumentów!! także niewiadomo co mu jest ale będe obserwował! ThX

: 06 lut 2008, 14:21
autor: WOJTEK26
Mozliwe że ktos wsadził silnik 1.8 ale zostawił osprzet od PP czyli gaźnik 2EE. Odczytaj kody migowe moze cos wykryje, jeżeli nie przyjrzyj sie nastawnikowi przepustnicy czy działa prawidłowo i najlepiej ściagnij sobie z Centrum książke Sam Naprawiam bedzie tam opisane co i jak sprawdzic. Powiedz jak zachowuje sie silnik na wolnych obrotach na postoju :?:

: 06 lut 2008, 22:56
autor: trash89
sprawa uległa poprawieniu po podkręceniu obrotów biegu jałowego ale to nie jest rozwiązanie problemu tylko doraźne polepszenie stanu obecnego!! możliwe ze coś jest nastawnikowi przepustnicy bo nigdy nie ustawia jej na całkiem otwartą tylko tak sie buja nawet jak jest ciepły!! ale prawdopodobnie walnięty jest też czujnik temperatury bo od kąd nim jeżdze nie pokazał mi więcej niż 80 stopni a normalna temperatura pracy to ok 90 stopni!! z tym też będe musiał coś zrobić!!
tak to jest kupować okazje