Strona 1 z 1

[B4 2.0 ABT]Rozrząd a brak mocy

: 06 lut 2008, 18:17
autor: ltomas83
Witam
Szukałem na forum ale albo niepotrafie znaleśc albo niema nic na ten temat, z góry sorry.
Mam problem.Dzisiaj byłem u mechanika ktury wymieniał mi pasek i napinacz, po wyjechaniu z warsztatu auto wydaje mi sie że jest zamulone, wolniej sie rozpędza itd.
Czy jest możliwe że mechanik sie pomylił o ząbek gdzies na kole??
Jakie są tego następstwa??
prosze o odpowiedź
pozdrawiam :-(

: 06 lut 2008, 18:18
autor: czarekj
Być może mechanik pomylił się z kołem od aparatu zapłonowego. Jedź i domagaj się naprawy w ramach gwarancji.

: 06 lut 2008, 19:01
autor: wolf
no ja mialem taki problem ze caly czas mi auto zamulalo, wymienilem czujnik spalania stukowego i dobrze ustawilem zaplon bo okazalo sie ze jest nie tak i auto smiga jak nalezy wiec mysle ze powinienes udac sie z powrotem do mechanika na poprawke bo cos pewnie namacil

: 06 lut 2008, 20:59
autor: Vision
sprawdź rozrząd

: 06 lut 2008, 21:04
autor: audiktom
Albo sie pomylił na rozrządzie, albo jeśli wyciągnął aparat to źle go ustawił.

: 06 lut 2008, 21:57
autor: ltomas83
witam
aparatu nie wyciągał , on zmieniał tylko rolke napinająca , pasek i dolne koło zębate.
Jeżeli sie pomylił o jeden-dwa ząbki to może spowodowac jakies uszkodzenie silnika??
pozdrawiam

: 07 lut 2008, 11:00
autor: audiktom
Jak by sie coś miało stać! to już by sie stało, ale najprawdopodobniej sie pomyli skoro wcześniej było ok. a teraz jest źle, jedź do kogoś kto kto sprawdzi, ewentualnie poprawi.

: 07 lut 2008, 20:32
autor: ltomas83
witam
Byłem dzis u mechanika i poprawił mi to już śmiga tak jaj smigał. Ale pokazał mi znaki na kołach i faktycznie sie zgadzały, na moje pytanie to co zrobił że jest lepiej to powiedział że ustawił zapłon.

Ps dziękuje Wszystkim za pomoc. :-)
pozdrawiam

: 07 lut 2008, 22:37
autor: czarekj
ltomas83 pisze:witam
Byłem dzis u mechanika i poprawił mi to już śmiga tak jaj smigał. Ale pokazał mi znaki na kołach i faktycznie sie zgadzały, na moje pytanie to co zrobił że jest lepiej to powiedział że ustawił zapłon.

Ps dziękuje Wszystkim za pomoc. :-)
pozdrawiam

Teraz masz oryginał. Poprzednio ktoś zmieniał pasek rozrządu i miał w "nosie" koło pomocnicze. Teraz mechanik musiał wrócić do pierwotnych ustawień. Przy nastepnej wymianie paska pilnuj by wszystkie trzy koła się zgrywały a nie bedziesz musiał ustawiać zapłonu.

: 13 lut 2008, 16:38
autor: whitestock
witam miałem to samo po remoncie głowicy silnik wcale nie reagował na pedał gazu ,jechał swoim tempem a każda próba wciśnięcia gazu powodował że silnik dławił się poza tym nie przyśpieszał.nie miał mocy i szybko się nagrzewał (temp na zewnętrz +2 przejechane 2 km i już 80-90 stopni)+ zapach niespalonego paliwa.Wtedy również pojechałem do swojego mechaniora,który też ma audi (b3) 89r i też mysłałem że walnąl się z rozrządem ,ale chłop ma doświadczeni w audi i ustawił jak należy.Okazało się że poprzedni wlaściciel(jakiś bolek) ustawiał rozrząd chyba po pijaku( u nas na wschodzie to normalka)a potem korygował zapłon lampą ,więc trochę przestawiliśmy zapłon ale ten zaczął wariować ( obroty,silnik ABK) dopiero po prawidłowym jego ustawieniu jest ok.(ukłony dla czarekj za cenne rady dot. zapłonu bo w/g jego wskazowek mechanik zrobił oczy jak 5pln jak ustawia się zapłon a ABK) <ok>