Witam wszystkich,mam problem z obrotami silnika na biegu jałowym.Gdy silnik jest zimny zaraz po odpaleniu zaczynają sie wachania obrotów tak od 600 do1500.Cztałem że może to być wina silniczka krokowego ale u mnie tego nie ma?nie wiem czy seryjnie w tym modelu go nie ma czy może ktos wcześniej go wyjął.Prosze podpowiedzcie mi co mogę zrobic z tymi obrotami.Z góry dziekuje.Aha jest to silnik 2.0 3A na pelnym mechanicznym wtrysku jest to rocznik 1988.
: 07 lut 2008, 21:14
autor: Omen
Na pewno w osprzęcie silnika 3A jest silniczek krokowy/stabilizator biegu jałowego
Pozdr. Adam
: 07 lut 2008, 21:32
autor: paweldomanski3
a no włośaśnie tak myślałem ale u mnie czegos takiego nie ma jest taka sprawa że nie zabardzo mogę sie połapać co do tych oznaczeń silnika może to nie jest 3A ale tak pisze na bloku silnika
: 07 lut 2008, 21:34
autor: Omen
A ustrojstwo z fotki j.w./stabilizator biegu jałowego, jest zamontowany w miejscu obwiedzionym ramką.
Ale na początek sprawdził bym czy nie szwankuje czujnik urządzenia sterującego..
Pozdr. Adam
: 07 lut 2008, 21:41
autor: paweldomanski3
u mnie w tym miejscu gdzie zaznaczyłeś jest jakis gumowy wąż kyóry prowadzi do odparowywacza paliwa...
: 07 lut 2008, 21:45
autor: Vision
: 07 lut 2008, 21:49
autor: Omen
paweldomanski3 pisze:u mnie w tym miejscu gdzie zaznaczyłeś jest jakis gumowy wąż kyóry prowadzi do odparowywacza paliwa...
Jak możesz to wrzuć fotkę tego patentu. A masz LPG czy klasyka?
Pozdr. Adam
: 07 lut 2008, 21:52
autor: paweldomanski3
Czyli tak... jeśli w 3A powinien być krokowiec a u mnie go nie ma to znaczy że mam jakis inny model silnika a byly jakieś silniki bez krokowca?Może ja coś takiego mam?
: 07 lut 2008, 21:56
autor: Vision
jaka pojemność to sprawdze
: 07 lut 2008, 21:57
autor: paweldomanski3
mam lpg ale foty nie mam postaram sie jutro zrobic to bym wrzucił.. ja już sam nie wiem co to za silnik jest
[ Dodano: 2008-02-07, 22:00 ]
w dowodzie pisze 1.9 kat ale z oznaczenia silnika wynikało by że jest to 2.0
: 07 lut 2008, 22:01
autor: Vision
wybierz sobie :mrgreen:
: 07 lut 2008, 22:10
autor: paweldomanski3
hehe... chy :mrgreen: ba tak zrobie a wracając do tych obrotów to co może być przyczyną jeśli nie krokowy bo go tam nie ma :lol:
: 07 lut 2008, 22:13
autor: czapa
to moze gazownik wyciol to moze sie podlacze do tematu umnie w ACE wychodzi gumy laczacej filtr powietrza z przepustnica kawalek rurki ktory jst uciety i zaslepiony gdzie teoretycznie ta rurka powinna biegnac dodam ze mam LPG :?: