[80 b3 1.8 PM]Problemy gdy jest zimno
: 02 gru 2006, 12:40
Witam !
Więc mam następujący problem kiedy zapalam rano samochód lub po długim postoju odpala bez żadnego problemu i pracuje równo przez jakąś minutke,dwie tak jak powinien,natomiast po tym czasie silnik zaczyna zchodzić z obrotów i zachowuje się jakby niepalił na wszystkie cylindry i niestety trzeba siedzięć w autku i trzymać go na obrotach do momentu aż niezłapie jakiejś temp.nawed minimalnej wtedy wszystko przechdzi jak reką odjoł. (moim zdaniem dostaje paliwa ponad norme i go zalewa)
Dodam jeszcze ,że mam gaz ale problem ten nurtujemnie już od zeszłego roku kiedy to jeszcze instalacji gazowej w nim niebyło to popierwsze,po drugie jezeli się zapali go odrazu na gazie lub w momencie jak kuleje z tymi obrotami przegazuje i przełączy na gaz to problemu niema,po trzecie problem niewystępuje wogule w lecie (czyt w cieplejsze dzni gdy temp.rano ma powyżej 5 stopni ).
Dodam jeszcze co wymieniłem w nim w ostatnim czasie, a poniewaz miał jeszcze jedną usterke mysle ze troszke już tego jest :
świece(ngk),kable wn (ngk),kopułka (eps),palec (topran),sonda lambda ,filtr powietrza,czujnik tepm.do ECU .to chyba tyle .
Proszę wymyślcie coś bo niemoge sobie jak normalny użytkownik AUDI szybek rano drabać i grzać autko jednocześnie .
Pozdrawiam i dziękuje za wszelke sugestje.
Więc mam następujący problem kiedy zapalam rano samochód lub po długim postoju odpala bez żadnego problemu i pracuje równo przez jakąś minutke,dwie tak jak powinien,natomiast po tym czasie silnik zaczyna zchodzić z obrotów i zachowuje się jakby niepalił na wszystkie cylindry i niestety trzeba siedzięć w autku i trzymać go na obrotach do momentu aż niezłapie jakiejś temp.nawed minimalnej wtedy wszystko przechdzi jak reką odjoł. (moim zdaniem dostaje paliwa ponad norme i go zalewa)
Dodam jeszcze ,że mam gaz ale problem ten nurtujemnie już od zeszłego roku kiedy to jeszcze instalacji gazowej w nim niebyło to popierwsze,po drugie jezeli się zapali go odrazu na gazie lub w momencie jak kuleje z tymi obrotami przegazuje i przełączy na gaz to problemu niema,po trzecie problem niewystępuje wogule w lecie (czyt w cieplejsze dzni gdy temp.rano ma powyżej 5 stopni ).
Dodam jeszcze co wymieniłem w nim w ostatnim czasie, a poniewaz miał jeszcze jedną usterke mysle ze troszke już tego jest :
świece(ngk),kable wn (ngk),kopułka (eps),palec (topran),sonda lambda ,filtr powietrza,czujnik tepm.do ECU .to chyba tyle .
Proszę wymyślcie coś bo niemoge sobie jak normalny użytkownik AUDI szybek rano drabać i grzać autko jednocześnie .
Pozdrawiam i dziękuje za wszelke sugestje.