Strona 1 z 1

[B4 ABK +LPG] Dziwne zachowanie audiczki spadek mocy.

: 13 lut 2008, 19:46
autor: Osa 1918
Witam wszystkich.
Mam taki problem z moja niunia a mianowicie myślę że chyba mam żle ustawiony zapłon ponieważ mój skarb zbytnio nie ma tak mi się zdaje tej mocy co powinna troszke ma za mało nie czuję tych 115 koników to jest raz, dwa to że jak stoję na biegu jałowym i dodaje gazu gdzieś do 4000-5000 tyś obrotów i puszczam nogę z gazu to tak dziwnie strzela jak sportowy a tłumiki mam szczelne? Wymieniałem palec, kopułkę świecę orginalne NGK audi załatwił mi koleżka z serwisu. Tak jest wszystko ok i pali troszkę ok 12 litrów w cyklu mieszanym nie dymi i nie kopci. Tylko tak jak wspomniałem troszkę mułowata obroty dobrze zbiera tylko jak by tej mocy było mało. Pomóżcie dzieki. :-(

: 13 lut 2008, 19:52
autor: audiktom
Witam .popraw temat bo cię skrzywdzą :-/ z tym zapłonem to całkiem możliwe,a nie grają ci zawory?

: 13 lut 2008, 19:53
autor: boskijacek447
Miałem podobny problem głownie chodzi o spadek mocy i parskanie w tłumik, mechanik przestawił mi rozrząd..nie wymieniales ostatnio paska :?: , sprawdź czy możę nie przeskoczył :idea:

: 13 lut 2008, 19:59
autor: Osa 1918
oj może troszke słychać zawory jak się da mu po garach ale to delikatne stukanie a paska nie umiem sprawdzic ale poczytam to moę coś sie uda zrobić

: 13 lut 2008, 20:03
autor: audiktom
Nie powinny grać, lepiej sprawdź ten zapłon, tylko niech ci sprawdzi (ustawi) ktoś, kto umie w silniku ABK

: 13 lut 2008, 20:07
autor: Osa 1918
a w serwisie ile kmogą krzyknąć za zapłon? ja mam najbliżej do lublina

: 13 lut 2008, 20:22
autor: audiktom
Nie mam zielonego pojęcia, jedź do jakiegoś znajomego i niech zrobi tak: instrukcja według czarekj 1. Uruchomić silnik,
2. Zdjąć wtyczkę czujnika temperatury dla ECU (niebieskiego),
3. Zwiększyć trzykrotnie obroty silnika powyżej 3500 obr./min,
4. Utrzymywać obroty silnika na poziomie ok. 2250 obr./min,
5. Przy tych obrotach ustawić zapłon 6° (+-1),
6. Zmniejszyć obroty do poziomu biegu jałowego,
7. Założyć wtyczkę czujnika temperatury dla ECU (niebieskiego),
8. Zwiększyć trzykrotnie obroty silnika powyżej 3500 obr./min,