Strona 1 z 2

[B4 2.0 ABK]Regulator obrotów b.jałowego

: 15 lut 2008, 12:06
autor: mariuszekk
Witam
Mam problem z kupnem regulatora wolnych obrotów, i chciałbym sie dowiedziec czy,musi byc dokładnie taki sam model czy mozna go zastąpic jakims podobnym?
np.od passata :roll:

: 15 lut 2008, 12:17
autor: wentyl
Mozesz go zamienic tylko ,zeby pasowal ci na kostki.Najlepiej jak dostaniesz jakis drugi to sprawc go kablami do akumulatora czy dziala ;-)

: 15 lut 2008, 22:19
autor: mariuszekk
Wymieniłem regulator na inny od passata prawdopodobnie, i zonk !Bez zmian silnik jak nie chodził na wolnych tak nie chodzi dalej! :evil: Niemam juz pomysłu co moze byc przyczyną! Po odpaleniu wszystko jest ok, ale podczas jazdy przy wrzuceniu na "luz" silnik traci obroty i gasnie i dzieje sie tak na benzynce i na LPG.! Ma ktos jakies pomysły moze? z góry dzieki! :?:

: 16 lut 2008, 08:15
autor: Darecki3037
proponuje szukajke (gaśnie na wolnych obr), może być wiele rzeczy, od przkażnika nr30 zaczynając na nieszczelności układu ssącego kończąć, zatkana odma silnika, i inne takie musisz sprawdzić więcej rzeczy i dopiero podac wyniki a dalej zobaczymy.

: 16 lut 2008, 19:10
autor: wentyl
Mialem to samo bylo wszystko ok przed zalozeniem gazu ale gdy zalozylem gaz zaczely sie problemacje.Sprawc instalacje elektryczna i sprawc czy nie lapie gdzies lewego powietrza.Pozatym nigdyjuz nie wstawie gazu bo to rozregulowuje caly wtrysk

: 16 lut 2008, 22:25
autor: mariuszekk
Moja niunka miewa jakies dziwne okresy :-P z tymi obrotami.Czasami wszystko jes ok,a za chwile juz gasnie ! Np. gdy przy dojeżdzaniu do skrzyżowania i wrzucam na "luz" to gasnie ,ale nie dzieje sie tak gdy wczesniej lekko podtrzymam ja na gazie. Poprawiłem luty na przekazniku 30,wymieniłem regulator obrotów,załozyłem nowy filtr powietrza i LPG,posprawdzałem wszystkie weze dolotowe,wyczysciłem ten odstojnik przy odmie,wymieniłem czujnik temperatury(niebieski),podokrecałem wszystkie opaski na węzach i juz brakuje mi pomysłow co dalej! :evil: Jak myslicie czy jakbym go podpioł pod Vag-a to by cos pokazał?

: 16 lut 2008, 22:54
autor: Krzysztof_Suliko [usunięt
mariuszekk pisze:wyczysciłem ten odstojnik przy odmie,
Tzn. że czyściłeś to plastikowe "coś" przykręcone do silnika.Od tego odchodzi stalowa rurka fi ok.1cm i łaczy się z grzybkiem na pokrywie zawogów ?

: 17 lut 2008, 12:32
autor: mariuszekk
tak to plastikowe na pokrywie zaworów"grzybek" :lol:

: 18 lut 2008, 10:54
autor: Krzysztof_Suliko [usunięt
Też to czyściłem i też nic nie dało, nawet wyczyściłem tą stalową rurke która do tego grzybka wchodzi (była cała zawalona czymś w rodzaju zbitego starego smaru).

: 18 lut 2008, 11:17
autor: WOJTEK26
A sprawdzie czy Lmm działa poprawnie, możecie tez na próbe odpniąć przepływke i sie przejechac czy nadal będą sie dziac cuda, ewentualnie jeszcze czujnik położenia przepustnicy

: 18 lut 2008, 12:55
autor: mariuszekk
A mógłby kolega WOJTEK26 podpowiedziec co to jest Lmm,i jak to sprawdzic? :oops:

: 18 lut 2008, 16:42
autor: Krzysztof_Suliko [usunięt
mariuszekk pisze:co to jest Lmm
Może Kolega miał na mysli sonde lambda :?: :-/

: 19 lut 2008, 09:08
autor: WOJTEK26
Lmm to inaczej przepływomierz, najprosciej sprawdzic poprzez VAG-a jeżeli nie ma go w poblizu to mozna to sprawdzic na "piechote" ale nie pamietam pomiedzy którymi pinami sie sprawdza oporności.

: 21 lut 2008, 12:36
autor: mariuszekk
Po dłuzszej walce z obrotami,okazało sie ze,problem tyczył sie przepustnicy.Po przeczyszczeniu i po wymianie uszczelki wszystko juz jest git :-D Zobaczymy jak długo :-P
Oczywiscie dziękuję kolegom za podpowiedzi <ok>

: 21 lut 2008, 15:28
autor: Krzysztof_Suliko [usunięt
mariuszekk pisze:Po przeczyszczeniu i po wymianie uszczelki wszystko juz jest git
Którą usczelke wymieniłeś i jak wyczyściłeś przepustnice ?