Strona 1 z 1

[80 B4 2.0 ABT] - problem z silnikiem

: 12 lut 2007, 16:57
autor: abbrek1973
Witam

Mam problem, kiedy przechodze na 2 bieg i daje gaz w podloge.....samochod przyspiesza ale nie tak jak owinien dopiero po jakis 2, 3 sekundach dostaje "kopa" tak jakby cos bylo "zapchane". Zaznaczma ze nie wyczowam tego juz ani na 3,4 ani na 5 biegu???

Co moze byc przyczyna?????

z gory dziekuje za pomoc

: 13 lut 2007, 05:25
autor: maverick
a po jakim czasie wbijasz dwójke od startu :shock: , czasem trzeba dobrze niunię podkręcic :mrgreen: na jedynce zeby fajnie szła na dwójce
pozdro

: 13 lut 2007, 06:28
autor: Brother_red
Ja w B4 2.0 i kolega w Toledo 1.8 jednopunkt. mieliśmy to samo. Wyskoczylismy kiedyś do Holandii i postanowił przejechać kilkaset kilometrów na benzynie. Problem u niego został rozwiązany :mrgreen: Jeżeli chodzi o moje autko to po takim zabiegu też sie poprawiło, ale jeszcze czasami czuję to lekkie opóźnienie.

: 13 lut 2007, 09:17
autor: abbrek1973
Brother_red
Mlales z kolega to samo ale ja jezdze tylko i wylacznie na bezynie.

Pozdro :lol:

: 19 lut 2007, 19:41
autor: Kokolino
Witam. Mój problem był podobny tylko do tego dochodziły jeszcze wypadające zapłony na biegu jałowym. Po dwutygodniowej walce już sie poddałem.
Ciekawa rzecz się dziś wydarzyła. Spotakłem sie z swoim znajomym starszym emerytowanym mechnikiem (naprawiał głownie FSO, FSM i Żuki) zaczęliśmy rozmawiać o samochodach. Jak mu wspomniałem o swom przypadku "dziury" i wypadaniu zapłonów kazał mi podnieść maske , wziął klucz 13 i przestawił mi zapłon na słuch poprostu go przyspieszył. po jeździe próbnej okazało się że, dziury brak natomiast wypadanie zaplonów jest tak sporadyczne że można z tym żyć no i oczywiście niunia ma dużo lepszy przyśpiech. Nie dawało mi to spokoju i sprawdziłem zapłon na lampie stroboskopowej okazało się że jest prawie 13 stopni przed GMP. Ponad dwa razy taki jak powien być. Co szanowni koledzy o tym sądzą bo ja już jestem głupi :?: :shock:

: 19 lut 2007, 20:18
autor: Tomek
Witam

Miałem podobny problem i przyspieszyłem zapłon na słuch, zbira sie dużo lepiej, pali na trasie przy 130km/h 8,5l/100km zrobiłem już tak 15000km i silnik chodzi ok. Jak sprawdzałem na lampie to jest ok 10 stopni przed GMP.

: 08 mar 2007, 08:26
autor: Kokolino
Witam. Odświeżam temat. Mianowicie po zabiegu który opisałem wcześniej było dobrze do wczoraj teraz znów mój silnik chodzi jak w starym poldku przerywa , jest mułowaty i szarpie jak cho...a już mi ręki opadają bo nie wiem co może być :cry:

: 08 mar 2007, 08:39
autor: Finidi
Dziś jadę z takim samym problemem do mechanika. Podobno łatwo można się pomylić przy ustawianiu rozrządu nawet o dwa zęby. Dam znać jak nam poszło. ;-)

[ Dodano: 2007-03-14, 07:58 ]
Rozrząd wporządku :mrgreen: . Była walnięta kopułka. Wymieniłem popychacze zaworów i auto chodzi jak zegarek :lol:

[ Dodano: 2007-03-14, 08:01 ]
No i zapłon na 8 stopni ;-)