Strona 1 z 1

[80 B3 1.8 JV LPG] Kontrolka oleju sie zapala powyżej....

: 02 mar 2008, 21:25
autor: Dzwonek_gda
Witam... Mam Problem związany z kontrolką oleju. Mam mały wyciek z filtru oleju tzn uszczelka pod filtrem i z czyjnika ciśnienia oleju. jeźdze już od pewnego czasu tak z tymi przeciekami ale przed wczoraj zapaliłami sie kontrolka oleju (jechałem gdzieś 80-90km/h pomyslałem sobie że mało oleju zatrzymałem sie wlałem olej odpaliłem silnik kontrolka zgasła. Ale powyżej 2100-2300 obr/min kontrolka sie zapala na stałe olej jest na prawie maxymium.... co to może być na wolnych obrotach nie pali sie na wiekszych zapalasie... Może ktoś miał taki przypadek???? Wiem że to może być małe ciśnienie z powodu wycieków lub sitko przy pompie oleju... W najgorszym wypadku łożysko;/ Ktoś cośtakiego miał??? :roll: :roll:

: 02 mar 2008, 21:32
autor: bartek18150
na poczatek to uszczelnij to wszystko i sprawdz czujnik cisnienia oleju ;-)

: 02 mar 2008, 21:42
autor: Omen
bartek18150 pisze:na poczatek to uszczelnij to wszystko i sprawdz czujnik cisnienia oleju ;-)
....oraz sprawdż przewód idący od czujnika... Miałem podobnie, dopadło mnie w drodze daleko od domu... i okazało się że przerwany był przewód od czujnika, tuż przy wtyku konektorowym, pod gumką ;-)

Pozdr. Adam

: 02 mar 2008, 21:50
autor: Dzwonek_gda
ale kontrolka paliła ci sie na stałe????

: 02 mar 2008, 21:58
autor: bartek18150
Dzwonek_gda pisze:kontrolka sie zapala na stałe olej jest na prawie maxymium....
;-)

: 02 mar 2008, 22:32
autor: Dzwonek_gda
Omen pisze: Miałem podobnie, dopadło mnie w drodze daleko od domu... i okazało się że przerwany był przewód od czujnika, tuż przy wtyku konektorowym, pod gumką
Czy Omenowi sie paliła na stałe???

: 02 mar 2008, 22:41
autor: Omen
Na początku paliła sie przy wjeżdżaniu na dołki i nierówności, potem zapaliła sie na stałe....

Pozdr. Adam

: 03 mar 2008, 14:27
autor: Dzwonek_gda
Mi sie zapala powyżej 2100tys obr/min poniżej sie nie pali...

: 03 mar 2008, 19:33
autor: bartek18150
Na początku paliła sie przy wjeżdżaniu na dołki i nierówności, potem zapaliła sie na stałe....
To raczej wskazuje na kabel, lub czujnik. Posprawdzaj kable tak jak ktos radzil wyzej a jak nie pomoze to sprawdz cisnienie oleju.

: 04 mar 2008, 18:00
autor: Dzwonek_gda
OK problem rozwiązany :mrgreen: Wsówka sie wysuneła z czujnika tego na podstawie filtra oleju :-P