Strona 1 z 1

[80 B3 1.8]Problem z płynem chłodnicy

: 15 lut 2007, 19:46
autor: sandaczyk
Zginoł mi płyn ze zbiorniczka w chłodnicy i niewiem co jest grane. Pomocy!!!!!!

: 15 lut 2007, 19:48
autor: mrx1983
zobacz czy nie masz oleju spienionego,jasnego na bagnecie i na korku od wlewu oleju....moze uszczelka pod glowica

: 15 lut 2007, 20:06
autor: foxbat
i obejrzyj też wszystkie przewody chłodzenia - może gdzieś puściła opaska i wylał się płyn, obejrzyj też dokładnie samą chłodnicę - mogła gdzieś się rozszczelnić.

: 15 lut 2007, 21:08
autor: mrx1983
zerknij tez w srodku samochodu czy nie masz na dywanikach tego wszystkiego,mogla nagrzewnica sie rozszczelnic...jak widzisz jest wiele mozliwosci :-)

: 16 lut 2007, 20:56
autor: sandaczyk
a czy przy wymianie uszczelki trzeba planować głowice!!1

: 16 lut 2007, 21:41
autor: foxbat
jak chcesz mieć super porządnie to tak, trochę się wyrównuje głowicę. W sumie to żeby było już mega super porządnie to trzebaby i blok też wyrównać.

Ale, jeżeli masz mało kasy na remont, to bez planowania głowicy też się obejdzie i nie powinno być większych problemów, nawet jeśli to byłby jakiś diesel....

: 16 lut 2007, 22:31
autor: mrx1983
foxbat pisze:jak chcesz mieć super porządnie to tak, trochę się wyrównuje głowicę. W sumie to żeby było już mega super porządnie to trzebaby i blok też wyrównać.

Ale, jeżeli masz mało kasy na remont, to bez planowania głowicy też się obejdzie i nie powinno być większych problemów, nawet jeśli to byłby jakiś diesel....
glowice sie planuje jak potrzeba,i jak mozna jeszcze ja splanowac,to nie jest taka prosta sprawa...radze skonsultowac sie z kims kto to robi i sie dobrze zna,niech oceni stan glowicy :-) niz na szybko

: 17 lut 2007, 00:58
autor: mymaney
A ile może kosztować planowanie głowicy w dieslu :?:

: 17 lut 2007, 01:52
autor: pawelbicz
U mnie po 160 tys. km na gazie troszke już głowica szwankowała..

Wymontowałem i zawiozłem do poleconego mi warsztatu.

Co było robione:
- planowanie powierzchni głowicy
- wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy
- frezowanie gniazd zaworowych
- szlifowanie przylgni zaworowych
- docieranie zaworów
- regulacja luzów zaworowych
- wymiana uszczelniacza wałka rozrządu
- próba szczelności zaworów

Ogólny koszt = 250 PLN :!: (dodam, że wcale nie "po znajomości")

Od remontu mam przejechane 22000 km i wiem, że naprawdę dobrze mi to zrobili!

Warsztacik naprawdę niepozorny. W Mysłowicach obok giełdy samochodowej. Dla zainteresowanych postaram się o adres.

: 03 mar 2007, 12:55
autor: sandaczyk
foxbat pisze:i obejrzyj też wszystkie przewody chłodzenia - może gdzieś puściła opaska i wylał się płyn, obejrzyj też dokładnie samą chłodnicę - mogła gdzieś się rozszczelnić.
Dzeki za pomoc był pękniety wąż przy pompie i dopiero po czterech dniach było widac gołym okim że jest pekniety przeud od spodu
:lol:

: 24 wrz 2007, 23:19
autor: TDI80
pawelbicz pisze:U mnie po 160 tys. km na gazie troszke już głowica szwankowała..

Wymontowałem i zawiozłem do poleconego mi warsztatu.

Co było robione:
- planowanie powierzchni głowicy
- wymiana prowadnic zaworowych i uszczelniaczy
- frezowanie gniazd zaworowych
- szlifowanie przylgni zaworowych
- docieranie zaworów
- regulacja luzów zaworowych
- wymiana uszczelniacza wałka rozrządu
- próba szczelności zaworów

Ogólny koszt = 250 PLN :!: (dodam, że wcale nie "po znajomości")

Od remontu mam przejechane 22000 km i wiem, że naprawdę dobrze mi to zrobili!

Warsztacik naprawdę niepozorny. W Mysłowicach obok giełdy samochodowej. Dla zainteresowanych postaram się o adres.

witam, mam pytanko o adres tego warsztaciku i pytanie czy oni robia tez silniki diesla?