Strona 1 z 1
[80 B3 1.8 PM] problem z 3 cylinderm
: 24 kwie 2008, 09:19
autor: Longerd
Witam to mój 1 post, przejdę od razu do rzeczy. Moja piękna maszynka, której właścicielem jestem od miesiąca nie pali na wolnych obrotach na 3 cylinder
Wymieniłem kable, świece, kopułkę i palec. Silnik strasznie sie trzęsie a drgania przenoszą sie na całą budę. Czy ktoś wie co może być tego przyczyną. I teraz 2 sprawa nie mam wspomagania czy można je wstawić z innej audi, a jeśli tak co co muszę wymontować z dawcy?
: 24 kwie 2008, 10:17
autor: k44761
Longerd, co do nie pracujacego 3 cylindra, sprawdz przede wszystkim czy masz duze przedmuchy do komory silnika. W tym celu podczas pracy silnika odkrec korek i poloz go luzno na miejsce gdzie wchodzi. JEsli bedzie drgał (przyciaganie i odpychanie) to dobrze. Jesli bedzie duzo wydmuchiwalo trzeba bedzie sprawdzic.
Do sprawdzenia masz:
1. popychacze hydrauliczne od 3 cylindra,
2. zawory od 3 cylindra
3. kompresje na tym cylindrze (czyli de facto pierscienie).
Jak spawdzisz, podeslij wyniki to pomyslimy.
: 24 kwie 2008, 10:37
autor: Longerd
Jaki korek a właściwie to od czego bo to mój 1 samochód prawko mam od miesiąca i z mechaniką to tak nie za pan brat :mrgreen: a i co z kwestią wspomagania? autko jest z 90r.
: 24 kwie 2008, 10:59
autor: WOJTEK26
Na poczatek sprawdx kompresję na tym cylindrze i wtedy dalej mozna szukac. Co do wspomagania to musisz miec przekładnię, przewody ze zbiorniczkiem pompe z mocowaniem do silnika oraz koło pasowe na dwa paski
: 24 kwie 2008, 11:01
autor: adam28k
Korek wlewu oleju :mrgreen:
: 24 kwie 2008, 11:17
autor: Danek
Longerd, proszę pamiętać o ujmowaniu TAG-a w nawias kwadratowy. Dziękuję
: 24 kwie 2008, 11:53
autor: Longerd
Z pod korka dmucha strasznie.Jak sprawdzić kompresje?? a i co to ten TAG, głupio przyznać ze nie wiem o co chodzi.
: 24 kwie 2008, 13:37
autor: Danek
a i co to ten TAG, głupio przyznać ze nie wiem o co chodzi.
To dlaczego Kolega nie przeczytał Regulaminu forum:
viewtopic.php?t=6284 oraz wątku z zasadami tytułowania wątków:
viewtopic.php?t=9608 ? :evil: Proszę przeczytać uważnie to co znajduje się pod podanymi linkami i wszystko stanie się jasne.
Co do pytania o kompresję to trzeba pojechać do mechanika, który posiada przyrząd do pomiaru kompresji silnika, żeby ją zmierzył.
: 24 kwie 2008, 21:29
autor: Longerd
DZięki wszystko już wiem. wypalone gniazdo głowicy:(
: 25 kwie 2008, 11:27
autor: k44761
Longerd, jesli masz na mysli przylgnie, trzeba wypolerowac
albo wywalic glowice - co jest juz srednio przyjemne, szczegolnie dla portfela