Strona 1 z 1

[80 B4 ABK] Problemy z LPG Fachowe warsztaty LPG ŚLĄSK

: 29 kwie 2008, 22:01
autor: Dugi
Witam,
Mam problemy z moją instalacją sekwencyjną. Mam silnik 2.0 ABK i LPG sekwencje na STAG-u 200 .
Problemy są następujące :
- samochod chodzi na wolnych obrotach , dodajemy energicznie gazu i wtedy silnik na chwile zadlawia sie i po chwili dopiero wchodzi na obroty..
- kolejnym problemem jest nastepujaca sytuacja : jadac z wieksza predkoscia obrotowa silnika puszczamy noge z gazy i hamujemy silnikiem po chwili wciskamy gaz zeby przyspieszyc ....a tam dziura ,auto nie chce przyspieszac czasami nawet szarpie dopiero po chwili zalapie i przyspiesza..
- na wolnych obrotach trzęsie

U mojego gazownika bylem juz zbyt wiele razy i jakos nie radzi sobie z tym problemem.

Prosiłbym o polecenie fachowego warsztatu na terenie Katowic-Chorzowa-Świętochłowic-Bytomia--Piekar Śl.-Zabrza.

Czakam na wasze typy.
Z góry dziękuje i pozdrawiam

: 29 kwie 2008, 22:08
autor: Grzegorzbielsko
viewtopic.php?t=5666

Luknij może tam znajdziesz coś w pobliżu.
O ile dobrze pamiętam to w gazownictwie znawcą jest tu Danek, pewno odrazu ci powie w czym tkwi problem :mrgreen: a przynajmniej podpowie gdzie szukać takiego zachowania auta(dla mnie masz żle dobrane wtryski).

: 29 kwie 2008, 22:35
autor: Dugi
Danek juz kiedys mi pisal w czym moze tkwic problem...
Jednak ten temat napisalem glownie po to zeby znalesc jakis dobry warsztat LPG gdzie moge wyregulowac instalacje , np gdzie wykonują jazde testową z laptopem i zbierają mapy z jazdy a nie tylko odwalenie autokalibracji i niby wszystko jest ok

: 29 kwie 2008, 22:59
autor: Danek
Byłeś w Jastrzębiu Zdroju w Eko-Car u A. Cebuli? Mają hamownię podwoziową i potrafią wiele. Tylko gadaj z właścicielem (Andrzej Cebula), możesz się powołać na mnie. Gość ma bardzo napięty rozkład zajęć - ciągle kursuje między warsztatem w Niemczech i w Jastrzębiu - ale myślę, że znajdzie dla Ciebie chwilę.

PS. Tu masz dokładne namiary:

.F.P.U.H. EKO-CAR A.Cebula

ul.Przemysłowa 21
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie

cng@poczta.onet.pl

telefon (032)4719137
www.eko-car.com.pl

: 29 paź 2008, 20:34
autor: Dugi
witam
powracam po roku do tego tematu bo cos drgnelo
mianowcie zmienilem gazownika i na wstepie okazalo sie ze mialem dysze 1,6 mm :D takie dysze sa do samochodu o pojemnosci do 1000cm i mocy do 50KM .....
druga sprawa mialem za wolną listwe wtryskowa 3ohmy co powodowalo drgania na wolnych obrotach.
panowie fachowcy z poprzedniego warsztatu zapewnieli mnie ze wg ich FILOZOFII wszystko jest ok.... kazalem im zalozyc w ramach gwarancji listw 1ohm i znikly drgania.
co do dysz nowy gazownik rozwiercil je wstepnie na 1.9mm ale wg niego powinno byc ok 2,2 - 2,4 mm tylko ze podczas kalibracji mnoznik spada do 0.8 czyli tak jakby dysze byly za duzo ale zeby ayto jezdzilo dobrze trzeba go bylo podniesc do 1,2

Mam pytanie do osob zakladajacych instalacje ewentualnie do bardziej wtajemniczonych w temat LPG jaka powinna byc srednica dysz przy moim silniku?

Pozdrawiam