witam
Mam pytanie jak dziala, zbiorniczek posredni??
bo gdy dmucham w jeden koniec to z drugiego wylatuje powietrze i na odwrot jak w drugi to z pierwszego.
czy tak powinno byc?
czy niem musi byc jedno kierunkowego przeplywu?
dodam ze jak dmucham to w obu kierumkach bez oporow powietrze idzie..
zalaczam fotki.
[ Dodano: 2008-05-03, 14:27 ]
no co jest chlopaki, nik nigdy czegos takiego nie widzial?? patrzylem w Etce i w silnikach 1.8 na pelnym wtrysku to tego nie bylo. polaczenie bylo ze zbiornika do pompy i z pompy do filtra i dalej do rozdzielacza.a w 3A miedzy filtrem a popma jest ten zdiorniczek , moze da sie bez tego jezdzic normalnie???
: 04 maja 2008, 16:18
autor: widmo
wydaje mi się że zbiorniczek pośredni nie ma kierunku przepływu paliwa.
słuzy jedynie temu aby podtrzymać pewną ilość paliwa w układzie zasilania paliwa i zeby ono nie spływało do baku.
odnosnie tych amortyzatorków co mi kiedyś pisałeś to niestety nie mam juz tego u sibie prawdopodobnie brat komuś to zalożył, a w Aso sie nie pytałem bo mnie nie było jakiś czas w krakowie, dopiero co z Niemiec wróciłem
: 04 maja 2008, 16:41
autor: Slicznotka
A mi w tygodniu właśnie padło. W sklepie i na szrotach jak pytałem to patrzyli sie jak na durnia :evil: ale wymieniłem ale do czego to to nie wiem. W moim <quattro> jest i w Golfie 1.8 na pełny wtrysku również
: 05 maja 2008, 11:56
autor: czester-11
aha spoko wiec to nie dziala jak jakis zawor . tylko jak pojemniczek ? te odbojniki dopasowalem w sklepie motoryzacyjnym tylko troche krotsza guma jest ale chyba nie bedzie problemu. poczyscilem wszystkie czesci i zakonserwowalem, mam nadzieje ze pompa paliwa bedzie trzymala bo mialem przez te amortyzatorki wyrobiona dziure i paliwo sikalo dlatego mi na benzynie nie chodzil
[ Dodano: 2008-05-05, 12:01 ]
Slicznotka pisze:A mi w tygodniu właśnie padło. W sklepie i na szrotach jak pytałem to patrzyli sie jak na durnia :evil: ale wymieniłem ale do czego to to nie wiem. W moim <quattro> jest i w Golfie 1.8 na pełny wtrysku również
ale skoro jak Widmo pisze ze ten zbiorniczek nie ma kierunku przeplywu to co ci sie tam popsuc mialo???? :roll: to zwykly zbiorniczek.
niewiem czemu w ETCE w niektorych silnikach np 1.8 nie ma tego wcale?/
: 05 maja 2008, 20:50
autor: Slicznotka
tam jest taka śrubeczka przez której gwint benzyna mi uciekała jak tylko pompka podała paliwo. Nie było jak tego zrobić. Dokręciłem ją na max ale i tak ciśnienie wywalało mi benze na zewnątrz. Jak zobaczyłem to i wracałem do domu to przez 5km prawie 10 litry benzyny mi uciekło <buu>
: 05 maja 2008, 21:37
autor: czester-11
ooooooooo to ostro, ja mialem w pompie paliwa dziure bo mi te odbijakigumowe sie rozwalily i zaczela latac i uderzac i srube w wieszaku pompy i sie wgiecie zrobilo az dziorka mala powstala na 30 kilometrow 7 litrow spalił niby bo na suchy wlalem 10 na cpn i jak spuscilem po 30 km to 73 niecale zostaly w baku skleilem pompe klejem niby do metali dobry i gume jeszcze na to i opaske moze bedzie dobrze. a i podlacze bez tego zbiorniczka zobacze co sie stanie bo w 1,8 niema tego
: 05 maja 2008, 21:42
autor: Slicznotka
tu coś na ten temat jest-viewtopic.php?t=15636
w 1,8 na mono nie ma ale 1,8 na pełnym musi mieć
: 05 maja 2008, 22:21
autor: czester-11
to mi jeszcze powiedz jak u ciebie bylo? jak w rurke dmuchniesz to z drugiej leci powietrzze bez oporow wiekszych ? i jak na odwrot w ta dolna to czy z gornej leci tak samo ? czy tylko w jednym kierunku obieg musi byc?
w sumie to niema nawet na tym zadnej strzalki pokazujacej kierunek przeplywu....
: 05 maja 2008, 22:27
autor: Slicznotka
Właśnie sprawdziłem Jak dmucham w ta grubsza to opór jest ale powietrze przechodzi, a jak w tą drugą to nic a nic
[ Dodano: 2008-05-05, 22:31 ]
Sory pomyłka jak dmuchnąłem mocno w oba to jest opór ale powietrze przechodzi w obu kierunkach :oops: