Strona 1 z 1
[B3 1.8 LPG ] Gaźnik Keihin I na Pierburga, zamiana, da się?
: 09 maja 2008, 16:29
autor: król Macius
Witam wszystkich mam takie pytanie mianowicie chodzi mi o to iż posiadam Audi 80 B3 z gaźnikiem Keihin I i instalacja gazową . Z tego co się dowiedziałem to te gaxniki nie należą do najlepszych i mam z nim pewne problemy obroty skaczą jak chca autko sie dusi jak jade bez ssania. Praktycznie moje autko jeździ tylko na gazie co jest nie wygodne gdy tego gazu braknie i chciałbym normalnie jechac na benzynie, dlatego moje pytanie brzmi tak , czy opłaca mi sie wymienic gaźnik na gaźnik Pierburga chodzi mi czy to jest do zrobienia i co sądzicie na ten temat .Bo wówczas musze przerobic troche instalacje gazową by podpasowac pod gaźnik i pare innych rzeczy filtr powietrza i nie wiem co jeszcze:( . Czekam na wesze opinie na ten temat.Pozdrawiam
: 09 maja 2008, 17:47
autor: davidpolska
Nie opłaci sie, po drugie muszisz przerobić instalacje gazową to moze nie jest duzy koszt ale takze całą elektrykę zwiazana z gaxnikiem i niewiem jak tam z urzadzeniami podciesnienia. ATakze lepiej napisz co ci sie dzieje z gaznikiem bo ja tez mam keihin 1 i mi niezabardzo chodzi, jescze nie dosżłem.
: 09 maja 2008, 19:25
autor: król Macius
chodzi o to że mam problem z odpaleniem auta na benzynie czuje sie jakbym miał auto tylko na gaz obroty są dosć wysokie 1400 pózniej spada na 1200 jak zmiejsze obroty do 900 to wtedy sie dusi i zalewa jak jade to musze miec minimalnie ssanie wyciągnięte bo inaczej jak dodam gazu to zaczyna sie dusic
: 09 maja 2008, 22:14
autor: davidpolska
sprawdz elektrozawór po lewej stronie
: 12 maja 2008, 10:45
autor: gofer
davidpolska pisze:sprawdz elektrozawór po lewej stronie
tak tak sprawdziłbym zawór kolega Dawid to własnie przerabia a ja juz ten problem uzdrowiłem hehe :lol:
popieram chęć zmian
: 14 maja 2008, 21:00
autor: melomarcin
zmiana gażnika to dobry pomysł ale tylko na prostszy i jak najmniej wybudowany tz. jak najmniej podciśnień podgrzewaczy itp jednym słowem im prostszy tym lepiej. sam kiedyś w b2 zmieniłem pierburga 2E na pierburga 1E I PIęKNIE ZACZELO JEżDZIć! zmalało spalanie poprawiła się dynamika , ale trzeba było podstawę na kolektor dorobić garażowymi metodami. trochę to zabawy było z tym ale warto było.
: 16 maja 2008, 19:18
autor: król Macius
ok dzieki za rady kupiłem na szrocie gaźnik identyczny i jak porównałem go z moim okazało sie że ja połowy rzeczy nie miałem powypadały jakies spreżynki a o ssaniu to nie wspomne. Poprzekładałem te lepsze częsci i teraz jakoś odpukac jeździ
tylko troche obroty mu sie wachają g granicach 1100-1400 tzn raz ma 1100 i sie tego trzyma a jak dostanie troche więcej gazu to skacze na wieksze i powoli sie normuje.
: 16 maja 2008, 21:39
autor: melomarcin
z tymi obrotami to mój też tak miał że spadały powoli, ale to chyba sprawa podciśnień przy tym gaźniku. trochę zabawy i będzie dobrze :mrgreen: