bardzo trudne w naprawach a jeszcze trudniejsze do jakich kolwiek regulacji... czy to prawda???
- nieprawda i bzdura.
Po pierwsze to co juz napisales - wymien kopulke i palec, a juz napewno sprawdz ich stan i je wyczysc. Sprawdz jak chodzi klapka w przeplywce oraz czy nie masz brudnych przepustnic!!!
Druga sprawa to czujnik temperatury pod kroccem. Falowanie wolnych obrotow w 3A/AAD jest tez spowodowane:
1. bledna mieszanka (zle ustawienie sruby regulacyjnej w przeplywomierzu)
2. blednymi odczytami z potencjometra polozenia klepy przeplywomierza
3. zlym ustawieniem polozenia poczatkowego przepustnicy lub brudna przepustnica
4. pogieciem/zacinaniem/skrzywieniem tarczy przeplywomierza.
5. potencjometr kalibracyjny przy potencjometrze przeplywomierza (przy samej wtyczce potencjometru przeplywomierza jest taki zaklejony na czarno otworek srednicy 5mm. Sprawdz czy nikt tym nie grzebal).
6. zle ustawienie potencjometru na przyeplywomierzu wzgledem klapy spietrzajacej.
7. silniczkiem krokowym
8. lewym powietrzem
9. uszkodzeniem elektrozaworu przy rozdzielaczu.
Na poczatek sprawdz co napisalem na samym poczatku, mozesz jeszcze podczas pracy silnika jak jest juz nagrzany odlaczyc 2-pinowa wtyczke przy elektrozaworze, napisza jaka byla reakcja. To samo z wtyczka od silniczka krokowego.