Strona 1 z 1
[B3 2.0 AAD] Spalanie i regulacja
: 18 maja 2008, 00:05
autor: bonkers4
Witam ponownie.....mam takie pytanie....czy ktos wie ile taki silnik powinien palic?moze ktos z was kolegow ma taki silnik i chcial bym sie dowiedziec ile moze katalogowo a jak nie to z waszych obliczen taki silnik polknac waszki.... bo mi sie wydaje ze moj troche duzo.,..oscyluje sie to w granicach 12-15 L!!!czy ten typ tak ma albo co mozna\ zrobic zeby ograniczyc to spalanie...na czym polega regulacja takiego silnika z wtryskiem mech...bo mam naprawde problem....w takich granicach paliwa spokojnie mogl bym jedzicbuda z sinikiem 2.6 lub nawet 2.8....cos jest nie tak...prosze o pomoc bo zbankrutuje!!!!!!:(
: 18 maja 2008, 10:22
autor: Lukasz_M
Mi w cyklu mieszanym bierze ok 8-10 litrow... niezawsze jezdzę spokojnie
.
Tankujesz stale na tej samej stacji?
: 18 maja 2008, 13:32
autor: bonkers4
Tak... na tej samej i do tego leje 98
: 18 maja 2008, 14:56
autor: Lukasz_M
Na początek zmien stacje
bo moze paliwko jest nie teges... z tego co zauwazylem niema tez potrzeby lac 98. Przynajmniej u mnie nie widac zadnej różnicy w osiągach ani spalaniu :roll: .
A jak nadal za duzo pali to sonda może być uszkodzona.
pozdrawiam
L.
: 18 maja 2008, 15:05
autor: k44761
Mam silnik 3A, ktory jest identyczny jak AAD (roznia sie tylko nieznacznie komputerem).
O regulacji mechanicznego wtrysku pisalem na tym forum ze 30 razy, nie bede wiec sie powtarzal. Regulacja jest prosta i wymaga jedynie klucza imbusa 3mm, miernika uniwersalnego i troche samozaparcia.
Prawidlowo wyregulowany AAD powinien palic 7,5L w trasie (okolo, przy normalnej jezdzie), a w miescie palic niecale 10L. Moj dokladnie tyle wlasnie pali, kilku znajomym (w tym rowniez z tego forum) regulowalem mech. wtrysk i wszystkim wlasnie mniej wiecej tyle pala.
Na poczatek rozgrzej silnik i odlacz elektrozawor (wtyczke) i opisz reakcje silnika, to powiem Ci dokladnie co i jak.
: 19 maja 2008, 23:05
autor: bonkers4
\Dobra dobra... k44761 nie ma co sie denerwowac...jesli bys byl uprzejmy podac mi tytul tego postu to moze bym sobie jakos poradzil...a jesli chodzi o wtyczke to niestety nie mam pojecia o jakie cudo chodzi....niestety ja akurat na tym sie zabardzo nie znam....
dlatego bardzo prosze o pomoc i opisanie tego po raz kolejny...przesle ci browarka GLS-em...
: 20 maja 2008, 14:12
autor: k44761
: 20 maja 2008, 18:11
autor: bonkers4
Dzieki wielkie...
a jesli chodzi o ta wtyczke to podskoczyly te obroty.... lekko ale jednak...jaki wniosek?
[ Dodano: 2008-05-20, 23:09 ]
to chodzi o to ustrojstwo w zoltym kole??? a wtyczka w czerwonym???
: 26 maja 2008, 13:37
autor: k44761
bonkers4, nie nie, chodzi o wypiecie wtyczki przy przeplywomierzu
jak na niego patrzysz to po prawej stronie...
: 26 maja 2008, 23:04
autor: bonkers4
dobra...a jaka reakcja będzie prawidłowa?
[ Dodano: 2008-05-26, 23:07 ]
jak tutaj na audi sie ogłosić?
: 27 maja 2008, 07:50
autor: Danek
Masz za mało postów na zamieszczenie ogłoszenia.
: 27 maja 2008, 10:15
autor: k44761
bonkers4, prawidłową reakcją jest brak reakcji. Praca silnika nie powinna się znacznie zmienić. Jeszcze lepszą reakcją jest MINIMALNY spadek obrotów...
: 28 maja 2008, 23:37
autor: bonkers4
dobra dzieki wielkie...jak bede mial chwile to sprawdze...narazie mi ciezko bo pracuje od 7 rano do 23:(pozdrawiem