Strona 1 z 1

: 07 gru 2006, 19:20
autor: szogun0
Potencjometr przepustnicy? Skąd wiesz, że sonda Lambda jest dobra?

: 07 gru 2006, 19:41
autor: foxbat
zamiast kasowania regularnego błędów przyjrzyj się im i usuń usterki o których mowa w tych komunikatach.

: 08 gru 2006, 20:48
autor: foxbat
Czujniki temp silnika.

: 10 gru 2006, 16:05
autor: Rezolut
Witam. Wyreguluj najpierw skład mieszanki, Jest to b. istotne szczególnie na zimnym silniku. Jeżeli po regulacji nadal będzie głupiał to dopiero wtedy będzie można szukać innych przyczyn. Gdyby uszkodzony był czujnik temp. silnika miałbyś poważne problemy z jego uruchomieniem gdy jest zimny. Pozdro.

: 15 gru 2006, 19:23
autor: osiekow
sensor temperatury

: 01 maja 2007, 13:52
autor: kozik
witam. posiadam audi 80 silnik 1.6 mam problem z przyspieszeniem, po włączeniu 3 biegu samochód chce przyspieszac lecz jednak coś go trzyma.proszę o pomoc

[ Dodano: 2007-05-01, 14:03 ]
Wyjąłem już nawet kataliator i nic. Wcześniej wymieniłem sterownik gaźnika ponieważ nie działało ssanie. Teraz jest włożony sterownik 893 907 383 zamiast 811 907 383 c czy to ma jakiś wpływ.

: 01 maja 2007, 15:01
autor: Motostacja pl
Co to znaczy że samochód chce przyśpieszać ale coś go trzyma :?:

: 10 lip 2007, 20:24
autor: Audi 80 Polska
kozik pisze:witam. posiadam audi 80 silnik 1.6 mam problem z przyspieszeniem, po włączeniu 3 biegu samochód chce przyspieszac lecz jednak coś go trzyma.proszę o pomoc
Jak u mnie zaczęło się podobnie robić założyłem gaz tylko rano używam benzyny do odpalania a później przełączam na gaz i idzie gładko. Na benzynie zwykle szarpie jak cholera jest "dziura" w gazie i potrafi spalić nawet 30L na 100km, i występuje jeszcze parę innych anomalii myślę, że winna jest sonda lambda albo coś innego, jazda na benzynie to horror. Ale po założeniu LPG nie przejmuje się tym się tym zbytnio. Instalke mam I generacji więc sonda lambda jest mi nie potrzebna.

: 10 lip 2007, 22:54
autor: Danek
Witam, sonda może i niepotrzebna do działania LPG I generacji, ale porządny emulator sondy, żeby nie było problemów na benie już tak. Koledzy, większość problemów z pracą na benzynie (w silnikach na wtrysku) bierze się z modyfikacji mapy wtrysku przez ECU spowodowanej czytaniem błędnych danych z sondy w czasie jazdy na LPG. Najprostszy sposób, żeby to sprawdzić to reset ECU i adaptacja pracy od zimnego, aż do nagrzania wyłącznie na benie. Jeśli po takim zabiegu i nie przełączaniu na LPG autko śmiga jak należy na benie to na 100% jest to wina źle ustawionej lub braku emulacji sondy lambda podczas pracy na LPG.