[2.0 ABT B4] Wielki problem z odpaleniem silnika
: 11 cze 2008, 16:49
Witam serdecznie
Przed zamieszczeniem tego postu przeszperalem forum w poszukiwaniu informacji na podobny problem. Duzo sie dowiedzialem ale nie wszystko. Przechodze do sedna sprawy
Wczoraj na trasie niuniek odpmowil posluszenska poprostu sobie zgasla dzis zabralem sie za szukanie usterki. Usterka jest nastepujaca silnik kreci i tylko kreci. sprawdzilem swiece, czy jest iskra, prad i bespieczniki . I tu wszystko gra. natomias nie slysze zalaczania sie pompy paliwa. Po odkreceniu filtara powietrza zauwazylem ze wtryskiwacz nie podaje dawki. Czy faktycznie pompaliwa moze byc uszkodzona ? Czy akumulator moze byc tez przyczyna (np podaje mniejsze napiecie na pompe i dlatego nie dziala ). Czy to jakies przekazniki ?
2 Jezli pompa byla by uszkodzona to jaka nalepiej zalozyc?
czy zalozenie pompy o wiekszym cisnieniu bedzie mialo jakies skutki uboczne?
I dokladnie gdzie jest umiejscowiona pompa w B4 ABT???
Z gory dziekuje za pomoc Maniek
Przed zamieszczeniem tego postu przeszperalem forum w poszukiwaniu informacji na podobny problem. Duzo sie dowiedzialem ale nie wszystko. Przechodze do sedna sprawy
Wczoraj na trasie niuniek odpmowil posluszenska poprostu sobie zgasla dzis zabralem sie za szukanie usterki. Usterka jest nastepujaca silnik kreci i tylko kreci. sprawdzilem swiece, czy jest iskra, prad i bespieczniki . I tu wszystko gra. natomias nie slysze zalaczania sie pompy paliwa. Po odkreceniu filtara powietrza zauwazylem ze wtryskiwacz nie podaje dawki. Czy faktycznie pompaliwa moze byc uszkodzona ? Czy akumulator moze byc tez przyczyna (np podaje mniejsze napiecie na pompe i dlatego nie dziala ). Czy to jakies przekazniki ?
2 Jezli pompa byla by uszkodzona to jaka nalepiej zalozyc?
czy zalozenie pompy o wiekszym cisnieniu bedzie mialo jakies skutki uboczne?
I dokladnie gdzie jest umiejscowiona pompa w B4 ABT???
Z gory dziekuje za pomoc Maniek