[80 B4 2.0 ABK] chłodnica klimatyzacji-zakup nowej i wymiana
: 11 cze 2008, 20:43
Witam !
To mój pierwszy post na tym forum, wiec witam serdecznie.
Posiadam Audi 80 B4 2.0 benzyna + klima (czynnik R12)
Miałem lekką stłuczkę i uszkodziło mi m.in. chłodnicę klimy. Postanowiłem zakupić nową firmy Nissens. Wszystko fajnie, podałem w sklepie wymiary model samochodu, rodzaj silnika, rocznik i zakupiłem. Zawiozłem do mechanika i okazało się, że rozmiarowo jest OK, ale wszystkie otwory nagwintowane , do których doczepiamy przewody klimy mają ciut wiekszy przekrój.
Jak narazie okazuje się że każda nowa chlodnica klimy do tego modelu samoch. ma otwory więszke od tych które posiada ta fabryczna (w tym przypadku uszkodzona)
Jaka tego przyczyna? Da się to jakoś obejść? Muszę kupić używaną? Nowa nie wchodzi w grę?
A może stosuje się jakieś przejściówki z szerszych otworów na węższe?
Spotkał się ktoś z taką sytuacją?
To mój pierwszy post na tym forum, wiec witam serdecznie.
Posiadam Audi 80 B4 2.0 benzyna + klima (czynnik R12)
Miałem lekką stłuczkę i uszkodziło mi m.in. chłodnicę klimy. Postanowiłem zakupić nową firmy Nissens. Wszystko fajnie, podałem w sklepie wymiary model samochodu, rodzaj silnika, rocznik i zakupiłem. Zawiozłem do mechanika i okazało się, że rozmiarowo jest OK, ale wszystkie otwory nagwintowane , do których doczepiamy przewody klimy mają ciut wiekszy przekrój.
Jak narazie okazuje się że każda nowa chlodnica klimy do tego modelu samoch. ma otwory więszke od tych które posiada ta fabryczna (w tym przypadku uszkodzona)
Jaka tego przyczyna? Da się to jakoś obejść? Muszę kupić używaną? Nowa nie wchodzi w grę?
A może stosuje się jakieś przejściówki z szerszych otworów na węższe?
Spotkał się ktoś z taką sytuacją?