[80 B3 1.8] Potrzebuję fotki silnika
: 16 cze 2008, 14:41
Witam Wszystkich.
Problem mój tkwi w wolnych obrotach, otóz gdy silnik jest zimny obroty są bardzo małe około 5tys , natomiast osiągając coraz to wyższą temteraturę , jednocześnie wolne obroty są coraz wieksze , przy 90 stopniach obroty dochodzą do 20tys.
Nie jestem specem w tej dziedzinie, gdyż dopiero zaczynam historie z motoryzacją , jednak wydaje mi się iż silnik dostaje za duzo powietrza, bo gdy przytykam reką wlot do filtra silnik natychmiast łapie wieksze obroty. Wymieniłem filtr, jednak nic to nie dało... Jednak wydaje mi się iż czegoś brakuje mi w układzie powietrza, dlatego tez bardzo bym prosił jezeli ktoś posiada zdjęcia silnika audi 80 b3 1.8 wersie z okrągłym filtrem.
Byc moze się mylę , a jeżeli tak to równiez prosiłbym o poradę w tej sprawie, dodam jeszcze iz mam zamontowaną instalacje gazową, gdzie na benzynie i na gazie z obrotami jest tak samo , wiec wykluczam możliwość uszkodzenia instalacji. Moja wersja silnikowa jest na gazniku. Przy filtrze równiez znaduje sie chyba przepływomierz, jednak jaką on funkcje pełni skoro wewnątrz jest pusty?? Czy powinny od niego odchodzić jakieś rurki ??
Za wszelką pomoc bardzo dziekuje...
Problem mój tkwi w wolnych obrotach, otóz gdy silnik jest zimny obroty są bardzo małe około 5tys , natomiast osiągając coraz to wyższą temteraturę , jednocześnie wolne obroty są coraz wieksze , przy 90 stopniach obroty dochodzą do 20tys.
Nie jestem specem w tej dziedzinie, gdyż dopiero zaczynam historie z motoryzacją , jednak wydaje mi się iż silnik dostaje za duzo powietrza, bo gdy przytykam reką wlot do filtra silnik natychmiast łapie wieksze obroty. Wymieniłem filtr, jednak nic to nie dało... Jednak wydaje mi się iż czegoś brakuje mi w układzie powietrza, dlatego tez bardzo bym prosił jezeli ktoś posiada zdjęcia silnika audi 80 b3 1.8 wersie z okrągłym filtrem.
Byc moze się mylę , a jeżeli tak to równiez prosiłbym o poradę w tej sprawie, dodam jeszcze iz mam zamontowaną instalacje gazową, gdzie na benzynie i na gazie z obrotami jest tak samo , wiec wykluczam możliwość uszkodzenia instalacji. Moja wersja silnikowa jest na gazniku. Przy filtrze równiez znaduje sie chyba przepływomierz, jednak jaką on funkcje pełni skoro wewnątrz jest pusty?? Czy powinny od niego odchodzić jakieś rurki ??
Za wszelką pomoc bardzo dziekuje...