Strona 1 z 1

[B3 3a] Przepływka

: 26 cze 2008, 12:22
autor: misiek440
Czy ma ktoś jakiś opis jak to naprawić ,rozebrać, i poustawiać aby niczego nie zepsuć.
Czytałem tematy na temat przepływki, jednak w większości są opisywane te klepkowe.
A u mnie jest to okrągła klapka w leju co się odchyla.
Powoli mam już tego badziewia dość i zastanawiam się nad amputowaniem tego urządzenia. Co o tym myślicie( ale zostanę pojechany :-P )

: 26 cze 2008, 13:46
autor: Narki1
Witam
Ja mam taką samą i po wybuchu klapka przypomina chińską literę. Zamierzam się zabrać za rozebranie i ewentualnie regenerację. To potrwa jeszcze ze dwa tygodnie ale postaram się zrobić fotki. Jeżeli oczywiście coś z tego będzie.

: 26 cze 2008, 14:06
autor: misiek440
u mnie wszytko wygląda idealnie, klapka pracuje bardzo lekko ,nie powyginana itp. A silnik nie dostaje powietrza :evil:

: 26 cze 2008, 14:34
autor: Narki1
W którejś części "sam naprawiam audi 80" opisana była procedura regulacji szczeliny przepływomierza. Poszukaj. Jak nie znajdziesz to daj znaka to ja poszukam.
Pozdr

: 28 cze 2008, 21:54
autor: misiek440
Przepływki ciąg dalszy: ostatni nie mam czasu i autko mam tylko na gaz(ściągałem talerzyk z przepływki) natomiast bardzo zastanowiło że samochód dalej przymulało,a przecież po drodze już prawie żadnej elektroniki, z ciekawości ściągałem kabel z przepływomierza i problem znikł. I teraz się zastanawiam dlaczego, czy sygnał z przepływki może przestawiać zapłon?? czy jest coś jeszcze po drodze?

mam instalacje gazową pierwszej generacji bez żadnej elektroniki :shock:

: 01 lip 2008, 13:16
autor: k44761
misiek440, wez juz w koncu wywal ten gaz z tego mechanicznego wtrysku, zrób z nim porzadek i bedziesz mial swiety spokoj. Albo ewentualnie zrob na stałe zasilanie tylko gazem, bo tych dwoch rzeczy nie pogodzisz. Jeszcze nie tak dawno pisales, ze u Ciebie wszystko jest super i w ogole miodzio na gazie, a tu coraz wiecej postów z problemami.
Jestes typem czlowieka, taki zreszta jak ja, ktory musi miec wszystko idealnie. Na gazie NIGDY mechaniczny wtrysk nie bedzie dzialal, nie Ty jeden to przerabiales.
Gratuluje uporu :))

Wiem ze moj post nic nie wnosi.


Jeszcze raz napiszę - mechaniczny wtrysk to arcydzieło sztuki inżynierskiej. Jakość i precyzja części jest niesamowicie wysoka. ZABIJANIE tego gazem, bo jest 500 zł taniej w skali miesiąca to nieporozumienie :)

<piwo>
<piwo>

: 01 lip 2008, 23:09
autor: misiek440
jak sie zarobia 1500 to wkali miesiąca to jest to ogrom :-/ , a i powaznie zastanawiam się nad zasilaniem samym gazem. Da mi to trchę korzyści, zniknie zwężka itp tylko problem z reduktorem aby te membrany się nie rozsypały.

A jak wyciągnę gaz to wogule nie pojadę bo ona na bezynie przestała jeździć przez ten wynalazek audi---przepływka to ustrojstwo mnie do szału doprowadza.

[ Dodano: 2008-07-02, 08:51 ]
tzn problem na bank jest z przepływomierzem i na pewno nie po wystrzale. Na gazie jeźzi rewelacyjnie ale po ściągnięciu klapki z przepływomierza, na benzynie też problem też występował z przymulaniem i to po podpięciu wtyczki od przepływki, więc to na bank te ustrojstwo.
Powiedz mi w którym miejscu ma być ten talerzyk w pozycji zpoczynku, czy ma on być poniżej pozycji "zero" czy powyżej i mniej więcej ile.

[ Dodano: 2008-07-02, 08:53 ]
do tego przed mną ktoś już tam grzebał bo są śrubki zmasakrowane na maksa(chyba nie miał imbusa i nożem to otwierał :shock: )

: 02 lip 2008, 10:39
autor: k44761
misiek440, a ja i tak Ci będę truł zebyś to wypieprzył :) <ok>

Proponuje kupić inny przepływomierz, jeśli ten ktoś zmasakrował.
Talerzyk ma być oddalony o 1,9 - 2,2 mm (jego wyżej położona krawędź) od granicy gardzieli. Generalnie chodzi o to, żeby benzyna pod ciśnieniem, wypychając palec rozdzielacza paliwa, nie "dopychała" klapki w dół podczas rozruchu, bo to wyłapuje potencjometr i jest problem z rozruchem.

: 02 lip 2008, 23:16
autor: misiek440
Fura naprawiana prawie :mrgreen: , nie wiem czy my go poprawnie ustawili ale jeździ na gazie i benzynie a odpala na benzynie :mrgreen: . Zlikwidowaliśmy luz tzn w spoczynku do d pracy(opór przez sprężynkę) wynosił około 5mm teraz go wogule nie ma a przepływka jest deczko wyżej niż poziom zero (całkowicie zamknięta).

Teraz jeszcze nie wiem czemu mam 1100 obrotów na jałowym biegu :?:
czujnik temp wymieniony, na przepustnicy styki działają i dochodzi wszytko
i na gazie i na benzynie