[80 B4 2.0 ABT + LPG] nie odpala brak iskry
: 04 lip 2008, 16:12
Witam Szanownych Klubowiczów!
Szukalem na forum, zanalazlem pare informacji, ale wydaje mi sie ze potrzebuje jeszcze pomocy.
Jezeli temat w zlym miejscu to przepraszam i prosze o przeniesienie.
Moze zaczne od początku. Wczoraj zabrałem sie za mysie silnika. Odłączyłem akumulator, spryskalem silnik srodkiem do czyszczenia silnikow poczym spryskalem woda pod malym cisnieniem. Pozostawilem do wyschniecia i podłaczylem akumulator i zacząl sie koszmar...
,, mysle ze to ze mylem silnik jest zbiegiem zdarzen z tym ze auto padło. Dodam, ze wczesniej silnik byl w ten sam sposob myty i problemu nie bylo,,
Wiec tak:
po podlaczeniu akumulatora zaczalem odpalac samochod a on poza tym ze krecil to nic wiecej nie wydobyl z siebie. Pomyslalem ze jeszcze nie wysechł ,wyczyscilem kopulke i wszystkie kostki przedmmuchalem sprezonym powietrzem w celu wysuszenia. Okazalo sie ze to nie dalo rezultatu, auto dalej nie chcialo zapalic. Sprawdzilem iskre okazalo sie ze jej nie ma. Zamierzalem sie do wymiany przewodow, swiec, kopulki, wiec te czesci mialem i je zamontowalem bo pomyslalem ze to moze byc przyczyna. wymienilem swiece i kopulke, przewodów jeszcze nie,palec tez dzisiaj kupie i zaloze razem z nowymi przewodami.
Podłaczylem tez druga cewke bo akurat mialem i dalej nic! Po kilku probach auto przestalo nawet krecic tak jakby cos blokowalo. Otkrecilem swiece i okazalo sie ze paliwa na tlokach jest tyle, ze po wyjeciu swiec wylewalo sie!! Kompletnie zalany ( Nigdy jeszcze czegos takiego nie widzialem ).
Po zdjeciu swiec zaczalem kreci i cale paliwo wywalilo na zewnatrz, udalo sie je usunac.
osuszylem caly aparat zaplonowy i dalej nie bylo iskry
Nie mam juz pomyslów..... Pomocy!
Wyjme przewod z kopulki ten ktory przychodzi od cewki jak nie bedzie iskry to co dalej robic????
Jeszcze jedno natchnalem sie na viewtopic.php?t=5099&highlight=iskra
Mam pytanie czy u mnie w silniku ABT kolejnos jest ta sama?
Diekuje za kazda pomoc
Pozdrawiam!
Szukalem na forum, zanalazlem pare informacji, ale wydaje mi sie ze potrzebuje jeszcze pomocy.
Jezeli temat w zlym miejscu to przepraszam i prosze o przeniesienie.
Moze zaczne od początku. Wczoraj zabrałem sie za mysie silnika. Odłączyłem akumulator, spryskalem silnik srodkiem do czyszczenia silnikow poczym spryskalem woda pod malym cisnieniem. Pozostawilem do wyschniecia i podłaczylem akumulator i zacząl sie koszmar...
,, mysle ze to ze mylem silnik jest zbiegiem zdarzen z tym ze auto padło. Dodam, ze wczesniej silnik byl w ten sam sposob myty i problemu nie bylo,,
Wiec tak:
po podlaczeniu akumulatora zaczalem odpalac samochod a on poza tym ze krecil to nic wiecej nie wydobyl z siebie. Pomyslalem ze jeszcze nie wysechł ,wyczyscilem kopulke i wszystkie kostki przedmmuchalem sprezonym powietrzem w celu wysuszenia. Okazalo sie ze to nie dalo rezultatu, auto dalej nie chcialo zapalic. Sprawdzilem iskre okazalo sie ze jej nie ma. Zamierzalem sie do wymiany przewodow, swiec, kopulki, wiec te czesci mialem i je zamontowalem bo pomyslalem ze to moze byc przyczyna. wymienilem swiece i kopulke, przewodów jeszcze nie,palec tez dzisiaj kupie i zaloze razem z nowymi przewodami.
Podłaczylem tez druga cewke bo akurat mialem i dalej nic! Po kilku probach auto przestalo nawet krecic tak jakby cos blokowalo. Otkrecilem swiece i okazalo sie ze paliwa na tlokach jest tyle, ze po wyjeciu swiec wylewalo sie!! Kompletnie zalany ( Nigdy jeszcze czegos takiego nie widzialem ).
Po zdjeciu swiec zaczalem kreci i cale paliwo wywalilo na zewnatrz, udalo sie je usunac.
osuszylem caly aparat zaplonowy i dalej nie bylo iskry
Nie mam juz pomyslów..... Pomocy!
Wyjme przewod z kopulki ten ktory przychodzi od cewki jak nie bedzie iskry to co dalej robic????
Jeszcze jedno natchnalem sie na viewtopic.php?t=5099&highlight=iskra
Mam pytanie czy u mnie w silniku ABT kolejnos jest ta sama?
Diekuje za kazda pomoc
Pozdrawiam!