Strona 1 z 1

[80 B3 1.8S] Pytanie w sprawie oznaczeń śilnika.

: 14 lip 2008, 23:38
autor: qwerty123456
Witam. posiadam audi 80 B3 rocznik 88. Sprawa wyglada tak iż spisałem oznaczenie z silnika "NE 062393" silnik to 1.8 z mono wtryskiem wielopunktowym. tylko dziwne jest to iż z oznaczeń silnika wynika iż powinien to być gaźnik...?? pomoże mi ktoś z was rozszyfrować tą zagadke?
pozdrawami.

: 15 lip 2008, 01:10
autor: marko
NE jest w oryginale na pewno silnikiem gaźnikowym . Widać u Ciebie ktoś zrobił "małą" modyfiakcje , tylko zdecyduj się , czy masz wtrysk jedno czy wielopunktowy .
Napisz z czego wnioskujesz , że masz wtrysk i jakiego rodzaju .

: 15 lip 2008, 06:52
autor: Kokolino
A najlepiej to prób fotki silnika i wstaw je to obadamy i napiszemy co i jak. <ok>

: 16 lip 2008, 04:31
autor: Oofol
NE to gaznik, jak masz okrágly filtr powietrza to masz wlasnie taki silnik, jesli nie to pewnie ori silnik mial jakas usterke i ktos ja usuwal w sposob dla niego najtanszy - nie zachowujac ori osprzetu i kombinujac z osprzetem z np JN (o ile faktycznie masz wielopunkt).

: 17 lip 2008, 20:19
autor: qwerty123456
silniczek. Prosze o ocene.

Obrazek

: 18 lip 2008, 11:19
autor: Narki1
Jakbyś zrobił fotę mojego silnika tylko ja mam JN. Wtrysk mechaniczny. Może ktoś numerki poprawiał ;-) na silniku ?

: 20 lip 2008, 16:24
autor: qwerty123456
mam numerki bite normalnie i oprócz tego tabliczke zastępczą. jest to wersja silnika JN 90KM??
powiedzcie mi dlaczeo po odpaleniu jak jest zimny ma za niskie obroty okolice 500. jak dostanie temp okolice 80C wszystko sie uspokaja i obroty oscyluja w okolicach 1000. nie mam pojęcia co to moze byc.
dodam ze smigam na Gazie.

: 20 lip 2008, 17:15
autor: Narki1
Przyczyn może być kilka. Ja stawiam na odbój termiczny przepustnicy (nie pamiętam jak to się nazywa) W każdym bądź razie wraz ze wrostem temperatury element się nagrzewa i rozszerza regulując obroty. Wyczytałem to kiedyś w książce "sam naprawiam audi80". Tam jest to lepiej opisane.
jest to wersja silnika JN 90KM??
Tak.

: 21 lip 2008, 00:53
autor: jerry
Mechaniczny wtrysk wielopunktowy... brrrrr. Podobno nie zawsze kocha LPG

: 21 lip 2008, 04:00
autor: Oofol
Wyglada jak JN.
CO do obrotów to najprawdopodobniej problem lezy w czujniku temperatury /tym prowadzacym do ECU/ 2 pinowy u ciebie chyba tez czarny. Silnik jak jest zimny dostaje za mala dawke miesznki i ma za male obroty a jak sie nagrzeje to nie pobiera juz danych z czujnika i dla tego chodzi poprawnie. koszt takiego czujnika to niestety kwota rzedu 250zl - ori. Nie polecam zamiennikow bo czesto sa lipne.