Strona 1 z 1
[80 B3 2.0 DOHC 16v] Nie mozna zapalic przy zimnym silniku
: 04 mar 2007, 16:36
autor: tomekk
Witam
Gdy uruchamiam samochod przy zimnym silniku (wtrysk mechaniczny BOSH'a) bardzo dlugo trzeba "krecic" rozrusznikiem aby odpalil. Gdy zapali wystarczy mu kilkanascie sekund pracy, i po zgaszeniu pali juz poprawnie. Wymienione sa: kopułka, palec, przewody wyskokiego napiecia i swiece.
Jak ktos ma jakis pomysl co to moze byc bede wdzieczny za pomoc.
: 04 mar 2007, 17:16
autor: Lisek
siema ja sprawdźił bym pompke paliwa, może masz uszkodzony jakiś zawór który wypuszcza po jakimś czasie paliwo spowrotem do zbiornika po dłuższym postoju. A potem jak juz odpalisz to paliwo jest w przewodach to pali lux
: 04 mar 2007, 17:42
autor: tomekk
Dzieki za odpowiedz,
a gdzie są te zawory? mechanik (samouk) straszy mnie że zużył się wtrysk . Odkręcał przy mnie przewody paliwowe dochodzace do tego wtysku i widzialem ze spod nich (z duzym cisnieniem) wydobywa sie paliwo, czyli pompka dziala, dodatkowo jak ustawial mi zaplon (po wymianie paska) to byly tzw "kichniecia" we wtrysk, czy to moglo cos rozregulowac?
: 04 mar 2007, 18:20
autor: PABLO
Czy masz instalacje LPG? U mnie na zimnym pali ok ale jak przejade się na gazie to później żeby odpalić to troche trzeba pokręcić rozrusznikiem. Na benzynie nie ma tego problemu.
: 10 mar 2007, 21:13
autor: tomekk
Prubowałem zapalać go ala wcześniej przekręcałem kluczyk aby uruchamiała się pompka nawet 4 do 5 razy .I zapalał mi za pierwszym razem . Ale nadal niewiem gdzie jest zawór zwrotny
: 10 mar 2007, 22:04
autor: czarekj
Zawór zwrotny paliwa znajduje się najczęściej w pompie paliwa. Jest to kuleczka ze spreżynką. Tak jest w modelu ABK, nie wiem jak w Twoim ale pewnie tak samo.
: 10 mar 2007, 23:00
autor: tomekk
A jeśli ten zawór jest w pompce da sie go wymienić czy całą pompke . dzięki