No widzę ,że kolega sobie przyhamowuje jednostkę ...tym filtrem :mrgreen:
: 25 lip 2008, 23:33
autor: bako305
dzieki za info WLASNIE tak sie zastanawialem do czego to sluzy, a mozecie mi powiedziec jakie sa obajwy jak sie zuzyje ten zawor z weglem aktywowanym , jesli to wogole mozliwe
fotka skrojona z forum hehe nie mam na stanie aparatu wiec zapozyczylem
: 26 lip 2008, 09:31
autor: czarekj
Jeżeli zawór zawiesi sie w pozycji otwartej to mogą byc niestabilne wolne obroty. Na Próbe możesz ścisnąć przewodzik od tego zaworka do kolektora by to ewentualnie wyeliminować.
: 26 lip 2008, 13:50
autor: bako305
ok dzieki czarek bo osobiscie mam problem z wolnymi obrotami zawieszaja sie na 1100 po dluzszej chwili spadna - (nic nie faluje) , ogolnie wszystko jak nie pomylem to powymienialem tylko tego zaworka z weglem nie ruszalem bo nic na forum o nim nie znalazlem jeszcze raz dzieki zobaczymy i sie przekonamy
: 26 lip 2008, 19:09
autor: czarekj
Musisz ustawić poprawnie zapłon.
: 26 lip 2008, 20:57
autor: wilu8
szantis, to jest akurat mój silnik i mi chodzi bardzo dobrze na tym filtrze jest oczywiscie odizolowany od kolektora osłoną
sory ze nic nie wniosłem
: 26 lip 2008, 23:22
autor: bako305
wilu8 spoko nic nie szkodzi
czrekj zastanawiam sie czy kolo zebate przy rozrzadzie zaznaczylem na niebiesko moze byc w innym polozeniu niz jest na foto (sadze ze owe kolo jest od zaplonu) i skorygowac to aparatem zaplonowym czy jest to mozliwe
: 27 lip 2008, 08:49
autor: czarekj
Przepraszam, ale ja jestem człowiek starej daty i dawnej szkoły. Niestety niewiele rozumiem ze zdań w których nie ma kropek i przecinków.
Pewnie chodzi Ci o to czy da się skorygować aparatem zapłonowym przestawienie koła od wałka pomocniczego. Jeżeli tak, to sie da. Jeżeli nie ustawisz zapłonu raz a dobrze (z kołem w odpowiedniej pozycji jak na rysunku) to będziesz miał zawsze tego typu dylematy przy wymianie paska od rozrządu.
Niestey ktoś kiedyś z lenistwa nie ustawił odpowiednio koła i teraz może być źle ustawiony zapłon. Podkreslam, że może, ale nie musi, ale jeżeli ktoś w taki sposób przyłożył się do rozrządu to o zapłonie zupełnie zapomniał lub ustawił go na oko.
: 27 lip 2008, 09:23
autor: bako305
ciezka sprawa zrozumiec tekst
nade wszystko dzieki tylko o to mi chodzilo czy mozna skorygowac czy tez nie
: 27 lip 2008, 22:42
autor: szantis
wilu8 pisze:szantis, to jest akurat mój silnik i mi chodzi bardzo dobrze na tym filtrze jest oczywiscie odizolowany od kolektora osłoną
sory ze nic nie wniosłem
Prawdę mówiąc ABK jest dosyć "gorącym " silnikiem i jeśli chciałbyś się przybliżyć do serii nawet(w tym wykonaniu) do musiałbyś ten filierek całkowicie odizolować termicznie . Czyli przegroda od fartucha błotnika do maski. W ym wykonaniu zbliżasz się do ABT Testowałem podobne rozwiązanie...skończyło się wkładką K&N w oryginalnym dolocie .