Strona 1 z 1

[80 B3 1.8s ] zle ssanie

: 05 sie 2008, 22:30
autor: sybo
mam maly problem gdy odpale silnik powinienem miec 1000 obrotow a ja mam 900 po przejechaniu kilka kilometrow wchodzi na 1000 obrotow gdy temperatura osiaga 90 stopni. wymienilem czujnik temperatury i nic to nie dalo..

: 06 sie 2008, 09:20
autor: WOJTEK26
A powiedz czy jest problem z uruchomieniem silnika zimnego lub problemy w jeździe przed rozgrzaniem silnika :?:

: 06 sie 2008, 12:39
autor: sybo
WOJTEK26 pisze:A powiedz czy jest problem z uruchomieniem silnika zimnego lub problemy w jeździe przed rozgrzaniem silnika :?:


byl problem obroty falowaly gdy byl zimny skakal przez 5s ale wymienialem szczotki i wszysko gra teraz tylko jest problem z ssaniem teraz

: 06 sie 2008, 13:57
autor: WOJTEK26
Jeżeli odpala dobrze, nie ma problemów z jazda na zimnym silniku to nie zasmiecałbym sobie głowy tym i jeździł dalej

: 07 sie 2008, 09:03
autor: sybo
WOJTEK26 pisze:Jeżeli odpala dobrze, nie ma problemów z jazda na zimnym silniku to nie zasmiecałbym sobie głowy tym i jeździł dalej


ok spoko tylko przejechalem 200 hm i mialem 1000 obrotow i pali mi 10 litrow benzyny na 100km w trasie

: 07 sie 2008, 09:35
autor: WOJTEK26
Mozesz sprawdzic jeszcze skład spalin na analizatorze moze masz lekk o wzbogacona

: 08 sie 2008, 14:51
autor: sybo
WOJTEK26 pisze:Mozesz sprawdzic jeszcze skład spalin na analizatorze moze masz lekk o wzbogacona
jak mam to sprawdzic moge to sam zrobic ? czy musze isc z tym do mechanika ?moze byc to przyczyna ze samochod cieszko wchodzi na obroty ?

: 09 sie 2008, 23:02
autor: msanchez
WOJTEK26 pisze:A powiedz czy jest problem z uruchomieniem silnika zimnego lub problemy w jeździe przed rozgrzaniem silnika :?:


a jak jest taki problem mianowicie trzeba dłuzej pokrecic telepie po odpaleniu na mrozie i jedzie jak traktor niemając siły to oczym to swiadczy ??

: 11 sie 2008, 08:27
autor: WOJTEK26
sybo pisze:
WOJTEK26 pisze:Mozesz sprawdzic jeszcze skład spalin na analizatorze moze masz lekk o wzbogacona
jak mam to sprawdzic moge to sam zrobic ? czy musze isc z tym do mechanika ?moze byc to przyczyna ze samochod cieszko wchodzi na obroty ?
Musisz pojechac na stacje dignostyczna lub do mechanika na analizator spalin



[ Dodano: 2008-08-11, 08:28 ]
msanchez pisze:
WOJTEK26 pisze:A powiedz czy jest problem z uruchomieniem silnika zimnego lub problemy w jeździe przed rozgrzaniem silnika :?:


a jak jest taki problem mianowicie trzeba dłuzej pokrecic telepie po odpaleniu na mrozie i jedzie jak traktor niemając siły to oczym to swiadczy ??
Musisz sprawdź wtryskiwacz rozruchowy oraz czujnik temp właczającu ten wtryskiwacz

: 11 sie 2008, 21:24
autor: bartek18150
msanchez, Moim zdaniem masz problem z czujnikiem temperatury tym odpowiedzialnym za dawke paliwa, czyli ten pod krusccem. A wtrzskiwacz latwo sprawdzic, jak silnik jest leko cieply, zgas go i odepnij wtzke z czujnika oraz z wtrzskiwacza. O ile oczywiscie posiadasz silnik na pelnzm wtrzsku.

sybo, ja tam bzm sie tzm nie przejmowal, sam mam podobnie, mianowicie na zimnym jakies 920 a na rozgrzanym okolo 990 980. Co do spalania to najczestrza przyczyna jest czujnik, lub klapa przeplywki

: 13 sie 2008, 23:08
autor: sybo
bartek18150 pisze:msanchez, Moim zdaniem masz problem z czujnikiem temperatury tym odpowiedzialnym za dawke paliwa, czyli ten pod krusccem. A wtrzskiwacz latwo sprawdzic, jak silnik jest leko cieply, zgas go i odepnij wtzke z czujnika oraz z wtrzskiwacza. O ile oczywiscie posiadasz silnik na pelnzm wtrzsku.

sybo, ja tam bzm sie tzm nie przejmowal, sam mam podobnie, mianowicie na zimnym jakies 920 a na rozgrzanym okolo 990 980. Co do spalania to najczestrza przyczyna jest czujnik, lub klapa przeplywki


Ale ja kupilem nowy czujnik temperatury(wylacznik termiczny zaworu sterujacego) w serwisie audi i nic co nie dalo takie sam ma obroty jak przy tym starym czujniku (wskoczy na obroty spadnie i ustawi sie 900 obrotow przy zimnym silniku ). Wyjmowalem czujnik od wtryskiwacza (w pompie wtryskjowej sie znajduje) i samochod chodzi identycznie.