Strona 1 z 1

[80 B3 2.0 6A] Ciężko pali na zimnym silniku.

: 07 mar 2007, 18:13
autor: darekk
Jak wyżej.Dodam tylko,że trzeba kręcić nieraz po kilkanaście razy.Po odpaleniu pracuje silnik przez około 2 s. i gaśnie.Jak już "złapie" to silnik chodzi nierówno i na minimalnych obrotach(ok. 200)jakby miał zaraz zgasnąć. Przy próbie dodania gazu gaśnie lub nie reaguje.
Gdy pochodzi chwilę i obroty się ustabilizują to pracuje bez zarzutu(można jechać).
W trakcie postoju na biegu jałowym zdarza sie,że gaśnie i znowu są problemy z odpaleniem.Czasami obroty "falują"-od ok.200 do 2000.Byłem już u 2 mechaników(jeden poprawiał po sobie ,bo efekty jego pracy po pierwszym razie były mizerne).Drugi spędził dwa dni przy nim i też nie jest lepiej.Jeśli może ktoś mi polecić speca z Krakowa lub okolic to jest mile widziany.Podobne objawy,ale w dużo mniejszym wymiarze miałem porzedniej zimy.Nie było to takie uciążliwe.Po ociepleniu (od wiosny do pierwszych chłodów) objawy zupełnie ustąpiły.Palił jak z bajki.Po pierwszych kłopotach z odpalaniem wymieniłem-kable WN,świece,kopułkę,palec rozdzielacza,filtry pp.

: 08 mar 2007, 14:03
autor: goldwinger
objawy uszkodzonego czujnika temperatury

B3 6A

: 08 mar 2007, 21:42
autor: darekk
Silnik krokowy sprawdzali podobno dobrze działa.
Pozostaje czujnik temperatury.Sprawdzali kodami błyskowymi,ale nie działają.Niestety w tym modelu brak możliwości podpięcia się z komputerem.

: 21 cze 2015, 11:23
autor: kukusi
u mnie te objawy powodował czujnik przepustnicy,a własciwie przepustnica nie powracała całkowicie do stanu zamkniecia i nie naciskała na czujnik stanu -wyłączone.6 lat zanim się zoriętowałem.warto sprawdzić.

: 21 cze 2015, 11:26
autor: Pieterb
kukusi, kolega zapewne już to zrobił bo temat jest z 2007 roku ;-)